НЕлоббісти

Jan 09, 2014 21:56


Лобісти навчилися обходити контроль над ними.
Мінливий характер політики змінює лобіювання, і не обов’язково в гірший бік, пише Томас Б. Едсолл
для New York Times. Альфа-самці вашингтонської індустрії впливу втрачають грунт під ногами через нову породу.

Зараз панує стратегічний радник з чистими руками, що стоїть осторонь рутинної роботи ключових членів Палати представників і Сенату в коридорах Капітолію і може згадати секретарів комітетів по імені. Не звертайте уваги на тих нічних фандрайзерів.

Якщо ви подивитеся на цифри, то може здатися, що лобіювання знаходиться в занепаді, але це не так, воно просто прийняло інші форми. Те, що раніше було просто лобіюванням, стало, по суті, Public Relations - рекламою - SMM повного циклу. Дуже мало із цього стосується федерального регулювання.

У полі постраждалих від Економічної кризи 2008 року та поточного законодавчого тупика на Капітолійському пагорбі, з’явилися високотехнологічні конкуренти, і Honest Leadership and Open Government Act (HLA) 2007 року (який піддає зареєстрованих лобістів суворому режиму регулювання, включаючи загрозу кримінального покарання і тюремного терміну). Цей зсув в індустрії впливу ставить ширше питання. Чи полічені вже дні солодких лобістів, що заносять чеки пожертв до Комітетів прямої дії (PAC) в обмін на запропоновані клієнтом поправки до законів?

Картер Ескью, партнер-засновник в Glover Park Group (GPG), яка лобіює і забезпечує цілу низку інших послуг клієнтам, підняв це питання в розмові зі мною.

Дивлячись на майбутні джерела нових надходжень, Ескью зробив висновок, що “лобізм стосунків”

Read the rest of this entry »

Mirrored from Коридори влади.

PAC (комітети політичної дії), dewey square group, gr, center for responsive politics, Fundraising (фандрайзінг), penn schoen berland, республіканці і демократи, техніки, astroturfing, direct impact, burson-marsteller, Буш, інтернет, легитимація, google, коаліція, new york times, cassidy, grassroots (грасрутз), Б.Обама, Закордон, Сенат, fortune 500, blue state digital, ed gillespie strategies, Криза, освіта і наука, bgr group, лобіювання, лоббісти, palisades media ventures, prime policy group, ТНК, вибори, hill+knowlton strategies, неоконсерватори, corruption (корупція), ІГС (третій сектор НГО NGO НУО НКО), netroots (нетрутз), Статті, government relations, dla piper, агенти впливу, помічники народних депутатів, pbn, benenson strategy group, freddie mac, gp group, dci group, wikipedia, public relations (pr), США

Previous post Next post
Up