Лобісти навчилися обходити контроль над ними.
Мінливий характер політики змінює лобіювання, і не обов’язково в гірший бік, пише Томас Б. Едсолл
для New York Times. Альфа-самці вашингтонської індустрії впливу втрачають грунт під ногами через нову породу.
Зараз панує стратегічний радник з чистими руками, що стоїть осторонь рутинної роботи ключових членів Палати представників і Сенату в коридорах Капітолію і може згадати секретарів комітетів по імені. Не звертайте уваги на тих нічних фандрайзерів.
Якщо ви подивитеся на цифри, то може здатися, що лобіювання знаходиться в занепаді, але це не так, воно просто прийняло інші форми. Те, що раніше було просто лобіюванням, стало, по суті,
Public Relations - рекламою - SMM повного циклу. Дуже мало із цього стосується федерального регулювання.
У полі постраждалих від Економічної кризи 2008 року та поточного законодавчого тупика на Капітолійському пагорбі, з’явилися високотехнологічні конкуренти, і Honest Leadership and Open Government Act (HLA) 2007 року (який піддає зареєстрованих лобістів суворому режиму регулювання, включаючи загрозу кримінального покарання і тюремного терміну). Цей зсув в індустрії впливу ставить ширше питання. Чи полічені вже дні солодких лобістів, що заносять чеки пожертв до
Комітетів прямої дії (PAC) в обмін на запропоновані клієнтом поправки до законів?
Картер Ескью, партнер-засновник в Glover Park Group (GPG), яка лобіює і забезпечує цілу низку інших послуг клієнтам, підняв це питання в розмові зі мною.
Дивлячись на майбутні джерела нових надходжень, Ескью зробив висновок, що “лобізм стосунків”
Read the rest of this entry » Mirrored from
Коридори влади.