Особливості національного характеру українців у регіонах

Nov 07, 2013 13:15


Регіональний характер українців (КЛІК ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ).
Як на мене, ця замітка має бути цікавою тим комунікаторам, які задумалися про проведення регіонального лобіювання, адвокації, grassroots, netroots на місцях.

Замітка Лесі Ганжі для веб-сайту “Редакторський портал” називається “На заході - соціально-відповідальні, на сході - індивідуалісти: як звертатися до аудиторії у різних регіонах України”.

Про соціально-демографічні і психографічні характеристики споживачів банківських послуг йшлося в доповіді Ірини Асман, директора департаменту з продажу реклами групи масових видань UMH Publishing, на спеціалізованій конференції з реклами банків і фінансових послуг “Унікальні можливості та ефективність регіональної преси як каналу комунікації” (Київ, 29 жовтня 2013, організатор УАВПП).

В UMH Publishing привідчинили кухню підготовки рекламних матеріалів , зокрема для

Read the rest of this entry »

Mirrored from Коридори влади.

Київ, umh, grassroots (грасрутз), регіональний лобізм, advocacy (адвокація), УАВПП, mmi, комунікації, netroots (нетрутз), public relations (pr), Україна, медіа, банківська галузь, Новини

Previous post Next post
Up