Андрій Скіпальський
Це четверта частина розмови з Андрієм Скіпальським. Ось
третя частина її.
Тут ви можете прочитати першу частину, а другу -
тут.
- Що ж до медіадослідження, яке ви робили у 2009 році, якесь нове є? Чи є щось свіже?
- Немає. Є тільки аналіз замовних матеріалів, і які методи використовують тютюнники в медіа. Щодо рекламних бюджетів, ця інформація закрита, оскільки офіційно реклама заборонена. Ми, звісно, хотіли б, мати данні скільки компанії витрачають на маркетинг та просування в Україні, але ми можемо судити тільки по звітах хедквотерсів тютюнових компаній, по головним офісам (по данним звідти - Прим. Авт.), і вони узагальнені, а по країнах і Україні зокрема немає цих даних.
- Ви особисто знаєте в обличчя джіарників тютюнових компаній?
Read the rest of this entry » Mirrored from
Коридори влади.