Андрій Скіпальський: “СВБ (КСВ) є дуже ефективним механізмом лобіювання і відбілювання іміджу

Dec 05, 2012 21:26


Андрій Скіпальський
Це четверта частина розмови з Андрієм Скіпальським. Ось третя частина її. Тут ви можете прочитати першу частину, а другу - тут.

- Що ж до медіадослідження, яке ви робили у 2009 році, якесь нове є? Чи є щось свіже?
- Немає. Є тільки аналіз замовних матеріалів, і які методи використовують тютюнники в медіа. Щодо рекламних бюджетів, ця інформація закрита, оскільки офіційно реклама заборонена. Ми, звісно, хотіли б, мати данні скільки компанії витрачають на маркетинг та просування в Україні, але ми можемо судити тільки по звітах хедквотерсів тютюнових компаній, по головним офісам (по данним звідти - Прим. Авт.), і вони узагальнені, а по країнах і Україні зокрема немає цих даних.

- Ви особисто знаєте в обличчя джіарників тютюнових компаній?

Read the rest of this entry »

Mirrored from Коридори влади.

gr, Advocacy (адвокація), ngo, третій сектор, корпоративно-соціальна відповідальність, тютюн, КСО (корпоративно-социальная ответственн, антитютюн, коаліція, public relations, Україна, government relations, Статті, А. Скіпальський, або СВБ - соціальна відповідальність біз, ІГС, pr, или СОБ - социальная ответственность биз, адвокація, СВБ, піар, КСВ (корпоративно-соціальна відповідальн, СОБ, благодійність, социальная ответственность бизнеса, csr (corporate social responsibility)

Previous post Next post
Up