Як обійти державні обмеження на рекламу алкоголю і тютюну

Sep 07, 2012 14:56


Пивовари зіграють на кольорі
Цікавий матеріал російських журналістів. Зачіпається і патентна тема - привіт Apple і Samsung, і актуальний для нас обхід заборон

Пивоварна компанія “Балтика” вирішила зареєструвати в Роспатенті в якості товарного знака колірний перехід з темно-синього кольору в просто синій. На думку експертів, це допоможе компанії обійти обмеження на рекламу алкоголю, писала в “Известиях” Анастасія Дуленкова 20 серпня 2012 року.

C 23 липня в Росії діє повна заборона на рекламу пива на телебаченні і радіо, в інтернеті, на білбордах та в транспорті. З 1 січня

Read the rest of this entry »

Mirrored from Коридори влади.

лобіювання, Балтика, pr, Закордон, алкоголь, РФ, маркетинг, тютюн, пиво, public relations, медіа, Україна, Новини

Previous post Next post
Up