Mar 17, 2005 15:42
Vandaag een niet friends-only post, zodat ook klasgenoten het eventueel kunnen lezen.
Ik heb net gebeld met IRS-Service voor de reparatie van mij laptop.
Eerst kreeg ik een of andere n00b aan de lijn, die nergens van wist en "het even zou vragen". Daarna kreeg ik meneer Luc, die al veel mailtjes heeft beantwoord :P
Meneer Luc klonk meteen al geirriteerd, dus deed ik mn best, dat ook te doen :D :P
Het komt er op neer dat het probleem van de scharniertjes (dus: dat het scherm van de laptop scheef staat als ik m open klap en kleine scheurtjes in het omhulsel van de scharniertjes) volgens hem voor 99,9% zeker gevolgschade is van de eerste 3 scheurtjes. Die scheurtjes kwamen volgens Olidata door een gebruikersfout.
Als ik mn laptop zou komen ophalen (Pick-up and return garantie) en zou laten bekijken door IRS, gaat mij dat volgens hem veel geld kosten, WANT het is gevolgschade, DUS valt het niet onder de garantie DUS moet ik de pick-up and return ook betalen. Daarbij komt dat "ik mijn personeel toch ook moet betalen?" :S Dat gaat dus sowieso ook geld kosten als het gevolgschade is... En hij weet dat vrijwel zeker en zal dat dus ook tegen Olidata zeggen, zodat die ook zullen zeggen dat het niet onder garantie valt...
Om het nog maar eens samen te vatten: ik zit hier met een kapotte laptop van een half jaar oud, met 2 jaar garantie en er kan niet eens naar gekeken worden, zonder dat ik moet betalen.
Great...