ДП "Антонов" впевнено йде на зліт

Mar 03, 2021 10:44


Найбільші вітчизняні підприємства - розробники та виробники авіаційної продукції (як державні, так і приватні) в період з 2015 по 2019 роки вклали в нові розробки та інновації понад 10 млрд. гривень. При цьому всі ці дослідження та розробки вітчизняні виробники робили за власні кошти без допомоги держави. Мова йде про власні кошти таких українських авіабудівних флагманів як ДП "Івченко-Прогрес" та ДП "Антонов"» (держпідприємства, які входять до ДК "Укроборонпром") й приватного АТ "Мотор Січ"» (входить до ГС "Ліга оборонних підприємств України"). Зокрема, за період 2015-2019 років основні розробники авіаційної техніки України (літаків - ДП "Антонов", гелікоптерів - АТ "Мотор Січ", двигунів до них - ДП "Івченко-Прогрес" та АТ "Мотор Січ") вклали на проведення досліджень і розроблень нових конкурентоспроможних зразків авіаційної техніки близько 10,021 млрд. грн (близько $400 млн в еквіваленті) власних коштів

ДП "Антонов" безпосередньо для українського транспортника розроблений двоконтурний турбореактивний Д-436-148ФМ. Мова йде про новий двигун для Ан-178, який планують сертифікувати за два роки. Наразі вся робота над новими двигунами проходить по плану й ніяких особливих проблем не передбачається.



Нагадаємо, двоконтурний турбореактивний двигун Д-436-148ФМ створений для транспортного Ан-178 на базі ТРДД Д-436-148, якими оснащуються пасажирські літаки Ан-148/Ан-158. Перший пробний запуск Д-436-148ФМ відбувся 9 грудня 2015 року, а перший політ (дослідний зразок був підвішений до одного з пілонів Ан-178) 5 лютого 2016 року. Від пасажирського попередника нова модифікація відрізняється збільшеною тягою на всіх основних режимах роботи двигуна й поліпшеними емісійними характеристиками, при цьому має щонайменше на 10% меншу вартість за закордонні аналоги.

Двигун повністю відповідає всім європейським нормам і щодо шумів, і по екології, і по економічності. Це сучасні двигуни на світовому рівні, які мають прекрасні показники надійності та ресурсні показники й повністю відповідають технічним завданням.

Варто додати, що на Міжнародній виставці Aero India 2021 Україна уклала угоди на суму у $70 млн. Понад 70 млн доларів складає сума угод, вже підписаних українською стороною із нашими іноземними партнерами в рамках Міжнародної авіаційної виставки AeroIndia Bangalore -2021". Крім того, на виставці було укладено контракти на ремонт літаків ВПС Індії (наприклад численного парку транспортників Ан-32, яких у складі індійської армії налічується понад 100 одиниць).

ДП "Антонов", Україна, літак

Previous post Next post
Up