Jan 10, 2011 11:30
Режисер Hans Weingartner знімати почав з хорошими намірами, аби «хоча б 100 людей викинули свої телевізори з вікна», як це робить, головний герой, не задумуючись, чи не приб’є він нікого під вікном =).
Moritz з приємним слов’янському вухові прізвищем Bleibtreu грає телевізійного продюсера, що на початку фільму алкогольно-наркотично-автівковий угар, який закінчується аварією - повністю змінює світогляд героя.
Та аварія сталася не випадково - це помста внучки чоловіка, який покінчив самогубством через професійну і не надто етичну діяльність героя Бляйбтроя.
Тепер замість шоу «в кого найшвидші сперматозоїди» він хоче робити серйозні програми. Вдається навіть підготувати перший випуск, де розповідають про брехливість ролика з боєвих дій, який змінив суспільну думку, мовляв, очевидець - донька політика, яка не могла всього того бачити.
Але правда мало кому цікава - рейтинги падають і Бляйбтроя гонять з каналу. Та рейтинги - річ хитра і не надто об’єктивна, розібравшись в їх хтивій природі, герой береться самостійно (з компанією однодумців) робити політику каналів, підтасовуючи статистику.
І хоча вони порушують закони, справа йде на краще - канали починають випускати інтелектуальнішу продукцію, а глядачі взагалі перестають дивитися телевізори (автори, певно, самі не розібралися щодо своєї кінцевої мети). Та все одно перші шпальти журналів тотально повідомляють про катастрофічне порозумнішання авдиторії =).
брехня в змі,
небезпеки,
негативна журналістика,
кіно австрійське,
змі про журналістів,
телевізійники,
журналіст убивця,
2000ні,
телебачення,
алкоголь,
продюсери та менеджери,
рейтинги,
аудиторія,
перша шпальта,
кіно німецьке,
зміна професії,
порушення закону,
наркотики,
теле-шоу