Apr 20, 2010 13:58
Звісно, визнаний
шедевр Старгеса (Preston Sturges) було б значно цікавіше розглядати в контексті
«кіна про кіно», але є в ньому цікаві дрібниці і з точки зору журналістики.
Є тут і фотограф,
який декілька разів знімає головного героя (голлівудського режисера Саллівана (John
L. Lloyd «Sully» Sullivan), який вирішив побути бродягою задля нового фільму),
скажімо, в черзі бідняків по їжу. І декілька разів роблять нарізку перших
шпальт газет: перший раз, що Салліван помер, а вдруге - Салліван зізнається у
вбивстві Саллівана, аби попасти в газету і аби його впізнали і витягли з тюрми
(по суті, неправдива інформація в змі).
Але ще цікавішою є
сама зміна соціального статусу режисера. Це щось на кшталт «журналіст міняє
професію». Переодягнувшись відповідно, - режисер починає подорожувати, але
постійно повертається і натикається на своє минуле життя, йому допомагають і
таке інше. Але вже коли він зібрався все завершувати -його засуджують на шість
років ув’язнення, і всі вважають, що він помер (знаходять непізнаваний труп з
його посвідченням).
Таким чином
намагання уподібнитись, практично повністю затягує тебе. Власне, це звична
модель для журналістських змін професій. Неодноразово кіножурналісти
намагавшись, скажімо, розповісти про життя пацієнтів у психічній лікарні -
потім мали проблеми з виходом звідти =)...
брехня в змі,
метод маски,
небезпеки,
1940ві,
подібне до журналістики,
фотограф,
зміна професії (прийом),
кіно американське,
про кіно,
газета,
епізодична роль