Leave a comment

Comments 15

hansivblog March 20 2013, 07:43:53 UTC
> По Киеву есть фото корпуса - но, похоже, это будет "Кобра-2": спереди вижу высокий пол, видимо, ширмовые двери. Ждем-с живьем на рельсах.

Це буде аналог ВаріоЛФ3: на візках від Татр, із коритом в кожній секції.

Щодо Електрона, то в мережу вже потрапили фотки кузовів 2ї та 4ї секцій статусом десь на два місяці тому.
http://alltransua.com/forum/topic.php?path=74&page=4#80

Reply

questrum March 20 2013, 07:49:32 UTC
тобто краще за звичну Кобру, але все ще не євротрам...

по львівському цікаво, ось власне фотка
http://cs323127.userapi.com/v323127523/3b61/9HqGBfFWSYE.jpg
до речі, а то теж аналог чи зовсім власне?

Reply

hansivblog March 20 2013, 08:03:29 UTC
"Власна розробка" і "аналог" не заперечують одне одне)))
Власне кажучи, наскільки я знаю, кузов розробляли вони самі, а ходову замовляли в німців http://www.transtec-vetschau.de/de/start.php
Загалом, вагон за конструкцією аналогічний більшості 100% НП вагонів, які зараз випускаються, наприклад Bombardier Flexity Outlook чи Citadis 302.

Ескізи, якщо чесно, дуже схожі за дизайном на Flexity Outlook для Мілана. Побачимо, що буде вживу.

І ще одне, цікаво порівняти ціни на Каштан-2 і Електрон: попри відчутний розрив в поколіннях вагонів, різниця в ціні невелика: 9,9 млн. грн. проти 11,9.

Reply

questrum March 20 2013, 12:39:53 UTC
дивно, що все ж вузькоколійний. на експорт приціл? ринку Львова замало, Вінниця насичена, Житомир і Євпаторія маленькі і теж досить вагонів.

Reply


Мда ext_2053108 July 5 2013, 22:06:30 UTC
Я сам киевлянин и мне больше идея нравится со Львовским Электроном...он и 5ти секционный и полностью новый, не намного дороже..и вообще красавец. Вот если бы наши кивские чиновники одумались пока не поздно...ширпотреб за такие деньги выпускать.

Reply

Re: Мда questrum July 5 2013, 23:22:30 UTC
причина выпуска Каштана-2 в нынешнем виде банальна - состояние путей. В Киевпасстрансе тоже сидят не идиоты и следят за этим всем. Но если во Львове почти все рельсы переложены, то в Киеве сами знаете. полностью низкопольный трамвай по Киеву проездит очень недолго - именно из-за рельсов. потому пока так.

Reply


hansivblog August 24 2013, 09:57:12 UTC
Поки Київське нещастя доопрацьовують, львівський вагон уже почав працювати з пасажирами
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=106445744&postcount=16965

Reply


Leave a comment

Up