Поштова площа не для людей

Aug 27, 2014 02:56

Оригинал взят у harmyk в Поштова площа не для людей


Ідею реконструкції Поштової площі киянам подавали, як ідеальний консенсус між автомобілістами та пішоходами. Перші отримують потужну розв’язку і безсвітлофорний рух, а другі - чудову на 100 відсотків сучасну красиву пішохідну площу з фонтаном та плиточкою на тротуарі, яка стане прикладом ідеальної організації громадського простору у місті. З того, що вже зараз зроблено на Поштовій можна зробити висновки, що:
  • по-перше, пішоходи нафіг нікому не потрібні і про них ніхто й думати не збирається.
  • по-друге, естакада з Володимирського узвозу на Набережно-Хрещатицьку уродує Поштову площу, набережну та майбутню пішохідну зону.
  • по-третє, халтура, несмак та уродство це три кити, на яких як і раніше тримається будь-яка реконструкція в Києві.
Почнемо з неповаги до пішоходів.

1. Аби зі сторони церкви Різдва Христового дістатися набережної, люди змушені йти неймовірно вузенькою доріжкою, де навіть двом пішоходам вже складно розминутися.


2. Тротуар на естакаді зроблений так, що йдучи ним відчуваєш себе ув’язненим під час етапування.


3. Навіщо такі некрасиві та масивні перила?


4. Розробники явно не старалися, коли обирали форму перил для естакади. Їх дизайн суттєво погіршує візуальне сприйняття розв’язки та ще раз свідчить не на користь розв’язки.


5. Пішоходи - ви ніхто! От головна ідея розробників проекту.


Авжеж, після того, як буде завершена пішохідна частина Поштової площі, люди отримають легкий доступ до набережної, і їм вже не треба буде сором’язливо йти вузенькою доріжкою по естакаді. Але до цього ще треба дожити. Чому люди мають мучитися ще рік? Навіщо ці знущання? Хто цей садист-пішоходоненависник?

Ще відносно нещодавно на Набережно-Хрещатицькій був світлофорний перехід, через який можна було без проблем перейти на іншу сторону. Чому його прибрали і тепер знущаються над пішоходами?

“Щоб не було заторів” почуєш у відповідь від людей, які завжди виправдовують знущання над пішоходами необхідністю створення комфортних умов для автомобілістів.

Більшу частину часу пішохідний перехід зі світлофором не заважав би серйозно автомобільному руху та не створював би затор. А в ті рідкісні моменти, коли світлофор починав би сильно заважати руху автомобілів, його можна було би вимикати, і люди переходили би дорогу естакадою або підземним переходом, який знаходиться на набережній ближче до Могилянки. Це хоча б було схоже на пошук компромісу між комфортом пішоходів та автомобілістів на Поштовій площі. А поки все зроблено лише для автомобілів, а про пішоходів забули.

6. Дуже несолодко тепер пішоходам, які переходять дорогу з Сагайдачного на Володимирський узвіз зі сторони церкви Різдва Христового. Тут теж раніше був світлофор, але його демонтували, і тепер людям доводиться перебігати дорогу. Найсмішніше те, що перебігати її зовсім не потрібно. Якщо подивитися на фази автомобільних світлофорів, стає зрозумілим, що можна дорогу не перебігати, а спокійно перейти.


Ми з ljutty зробили експеримент, де він спокійно переходить страшну розв’язку, яка складається аж з 6-ти смуг. Подивіться коротеньке відео.

Як бачите, пройти там не є проблемою. Але не багато людей наважуються перебігати таку велику розв’язку, бо психологічно важко усвідомити, що її можна так спокійно і, що головне, безпечно перейти. Чому там не поставити світлофор і не зробити життя пішоходам трошечки легшим? Це ніяк не вплине на автомобільний рух у тому місці.

Добре, можна всі ці незручності списати на реконструкцію, адже вона ще не завершена і роботи ще не початий край. От коли все дороблять (зараз обіцяють, що до наступного літа роботи закінчаться), от тоді на Поштова площа стане раєм для пішоходів і всі будуть щасливими. Дзузьки!!

7. Як з Сагайдачного пішохід потраплятиме на Поштову площу? Через цей “чудовий” підземний перехід. Через цю вершину інженерної думки в галузі комфортного пересування людей.


Так само на Поштову він потраплятиме приїхавши сюди на фунікулері. І, якщо підземний перехід в метро був і раніше, то з Сагайдачного на Поштову будують новий, спеціально для вас!

8. Складно уявити собі хорошу пішохідну зону поруч з величезною естакадою, яка псує весь вигляд та всю ідею комфортного перебування на Поштовій площі. Вас не дивує, що пішохідна зона раптово обривається чудовим місцем для вчинення самогубства? Так і треба, чи щось не так?


9. Подивимося на візуалізацію проекту. Справді виходить, що пішохідна зона раптово обривається і продовжується незрозумілими "залізними вафлями". Тупий проект, що скажеш...


Добре, естакада погана, пішоходам ходити складно, але ж коли дістанешся до набережної, там вже справді краса, так? Ні!

10. Почнемо з найгіршого - на пішохідну набережну зробили заїзд для автомобілів. Ну це ж як ніж в спину. Для заїзду навіть зробили спіціальну смугу у тунелі.


11. А сам заїзд зробили широченним. Просто немає слів!


12. Спробую сказати щось хороше про набережну. Тут встановили чудові ліхтарі з відбивачем. Світло від такого ліхтаря рівномірне, м’яке та комфортне.


13. Прикро, що такі хороші ліхтарі встановлено криворукими робітниками нашвидкоруч абияк.


14. Дуже якісно поклали хорошу плиточку з красивим візерунком. До того, як покладено плитку немає жодних зауважень.


15.


16. Зате є питання до тих, хто відповідає за порядок на набережній (якщо такі люди існують). Чому усюди пісок і бруд?


17. Чому постійно на тротуарній плитці трапляються якісь жахливі плями, які я підозрюю, вивести вже практично неможливо?


Варто зазначити, що бруд на вже давно відкритій набережній ніяк не пов’язаний з реконструкцією Поштової площі. На набережній жодних робіт вже давно не проводиться.

18. Клумба


19. Клумба-смітник


20. Клумба-смітник і смітник. Кому могло прийти в голову ставити тут цю металеву дешевку? Буквально вчора бачив такий самий примітивний смітник у маленькому селі біля сільмагу, що от-от розвалиться.


21. На квіти та зелень повністю забили.


22. Що треба зробити з клумбами, щоб у них рослинки росли гірше ніж ті, що в дику пробиваються крізь бетон?


23. Ну і найбільший недолік: набережна ніяк не відділена від естакади та 9-ти (!) смугової жвавої траси. Хоча ні, відділена. Все тим же страшним масивним парканом.


24. Прогулюватися такою набережною не дуже комфортно.


25. На нібито території пішохода часто їздять автомобілі.


26. Набережна не для людей.


Отже, що ми маємо станом на сьогодні?

27. Масивну естакаду, яка сильно псує вигляд туристично важливої частини міста.


28. Жахливі умови для пересування людей під час реконструкції. Зрозуміло, що багато що можна списати на незручності через будівельні роботи, але очевидно, що можна було дуже легко полегшити життя пішоходам.


29. Намір у майбутньому загнати людей у підземні переходи, аби дістатися Поштової площі. Усе для автомобілів!


30. Незрозумілий заїзд для машин на набережну. Як наслідок, вони заважають пішоходам та розвозять бруд на тротуарі. Жлобські ларьки (півасік, тир) які окупували частину набережної, і м’яко кажучи, не прикрашають її.


31. Непродуманий дизайн огорож, який був би непоганим для заміської траси, але зовсім не підходить для пішохідної набережної в історичній частині Києва.


32. Халтуру в будівництві та підтримці благоустрою на набережній.


Ну що ж, подивимося як йтимуть справи далі і чим закінчиться реконструкція. Поки складається враження, що про пішоходів, для яких і створювалася пішохідна Поштова площа, просто забули.

33.


Набережная, удобство города, Почтовая площадь

Previous post Next post
Up