Шулявка для людей: проект Юрія Кузьміна

Aug 14, 2014 19:11



Київський архітектор Юрій Кузьмін представляє проект облаштування розв'язки коло метро "Шулявська". Метою є забезпечити оптимальні умови, як для водіїв (на основі проекту розв'язки, створеного Віктором Петруком), так і для пішоходів (створивши повноцінний громадський простір). З проектом можна ознайомитись тут: http://kuzminarch.com/shuliavka-for-people/

"На Шулявці повинна бути зручна, безпечна та цікава пішоходам міська площа. Вона має поєднувати розділенні великими дорогами частини району та метро.


Історія питання
• Існуюча сьогодні на Шулявці транспортна розв’язка перебуває в аварійному стані та не розподіляє транспортні потоки належним чином. Величезна кількість пішоходів змушена пересуватись вузьким та задушливим підземним переходом. Взимку користування цим переходом стає загрозливим навіть для молодих та здорових пішоходів.


• Інститутом «Київдормістпроект» було розроблено проект класичної розв’язки на базі листа конюшини з трьома пелюстками. Проектом передбачено знесення одного з цехів заводу «Більшовик» та додаткове відчуження частини міської території під будівництво розв’язки. Спосіб пересування пішоходів залишається ідентичним до існуючого на даний час.


• Альтернативний варіант розв’язки було розроблено талановитим транспортним інженером Віктором Петруком. Розв’язка спланована в 3-х рівнях з реверсним кільцем посередині.
Розв’язка виявилася дуже компактною та, відповідно до розрахунків, ефективнішою за попередні пропозиції, що є дуже важливим для складних умов руху в місті. Але, нажаль, в даному варіанті пішоходи так саме мають перетинати проспект Перемоги підземним переходом. Міська площа, що утворилася за рахунок компактності вирішення розв’язки, виявилася відірваною від станції метро та основних пішохідних потоків.


• Наша концепція, по своїй суті, є варіантом розв’язки, запропонованої Віктором
Петруком, але за основу взято потреби пішоходів. Ми пропонуємо зсунути реверсне кільце в бік центру міста (на схід), а частину проспекту Перемоги навпроти станції метро та з’їзди на вул. Олександра Довженка та вул. Вадима Гетьмана накрити пішохідною площею, так щоб люди могли пересуватись по ній в усіх напрямках, не користуючись сходами.


Ціль:
• Показати киянам та міським управлінцям, можливість та необхідність влаштування цікавого та комфортного міського громадського простору в умовах напруженої транспортної розв’язки.
• Донести суспільству деякі ідеї щодо функціонування громадських просторів та шляхів реновації промзони на Шулявці.
Користувачі
Навколо метро Шулявска живе, працює та навчається велика кількість людей, що постійно користуються метро та наземним громадським транспортом. Окрім того багато людей періодично цією дорогою прямують в торговельні та торговельно-розважальні центри а також на концертні майданчики тамассові події в кіностудії. Зараз всі ці люди мають користуватися тісним та незручним підземним переходом.
Користувачів Шулявки можно поділити на такі категорії:
1. Люди що живуть неподалік станції метро Шулявська;
2. Студенти, що приїздять на навчання в довколишні навчальні заклади;


3. Працівники, що приїздять на роботу в офіси, на виробництва, та в ВУЗи;
4. Відвідувачі концертних залів, кіностудії тощо;
5. Відвідувачі торговельних та торговельно-розважальних центрів;

6. Люди, що роблять пересадку на шляху до центральної частини Солом’янського району;
7. Люди, що роблять пересадку на шляху до Борщагівки;

8. Відвідувачі радіоринку «Караваєві дачі»;
9. Відвідувачі медмістечка на вул. Зоологічній;
10. Люди, що роблять пересадку на шляху до аеропорту «Жуляни»;
11. Відвідувачі технокластеру, що його запропоновано створити в рамках даної концепції в одному з цехів заводу «Більшовик».

"
Більше деталей та обрунтування тут: http://kuzminarch.com/shuliavka-for-people/

публичное пространство, арт-пространство, Шулявка, Проспект Победы, мост, реновация территории

Previous post Next post
Up