Очевидно, колись планувалось об’єднати суцільною забудовою житлові масиви Біличі та Новобіличі, або ж, у випадку залишення приватної забудови, поєднати ці мікрорайони зручними для проїзду вулицями. Так, якщо поглянути на перехрестя вулиць Уборевича та Чорнобильської (Холмська площа) можна побачити, що на північ від розв’язки йде проїжджа частина яка швидко закінчується, впираючись в автостоянку. Вірогідно, ця вулиця мала йти далі на північ і з’єднатись з вулицею Підлісною (яка прямує до селища Коцюбинське і теж
різко переривається у лісі, що натякає, що вона мала б зв’язати смт з Києвом).
Отже, простір який планувався для вулиці було вже створено, він був незабудованим і є основним пішохідним (та велосипедним) шляхом з Новобіличів у Біличі. Автомобільному транспорту там не проїхати, хоча така необхідність вже давно назріла через те що:
• проспект Палладіна є перевантаженим майже завжди;
• зріс трафік на вулиці Булаховського у зв’язку з відкриттям траси на Ірпінь.
• вулиці приватного сектору напряму не з’єднують мікрорайони, вони утворюють плутану мережу, мають незадовільне покриття та замалу ширину проїзної частини.
Однак для прокладення дороги необхідно позбутися завад на шляху:
1. На перехресті Булаховського та Підлісної вже років 5 існує невелика стоянка з недовготривалим парканом.
2. За стоянкою зарості та парковка біля житлового будинку (вул. Академіка Булаховського 5а).
3. Далі проходимо повз склади Агромату.
4. І натикаємось на велику земляну купу, якої років 10 тому ще не було.
5. На перехресті дороги з вулицею Мальовничою вулицею натикаємось на порослі бур’яном купи сміття та старий дерев’яний паркан, що похилився.
5а. Це ж місце, але у протилежну сторону. Купи щебеню та сміття.
5б. Ніяких гаражів років 5-10 тому тут не було.
5в. З іншої сторони.
6. Перехрестя з вулицею Маршака. Паркан звели кілька років тому, до того там був пустир, сміття та хащі.
6а.
6б. Це ж місце, але у протилежну сторону.
7. Далі йде незначне пониження рельєфу і дорога спускається до Осінньої вулиці.
7а. В іншу сторону
8. І на Осінній вулиці ми впираємось у капітальну автостоянку, що існує тут давно.
8а. Прямо по цій траншеї мала б йти дорога :).
9. З іншої сторони стоянки: частина Чорнобильської вулиці, що мала йти на північ.
Таким чином, створення проїзду від перехрестя вулиці Булаховського та Підлісної до перехрестя вулиць Уборевича та Чорнобильської дасть змогу:
• зручно пов’язати два житлові масиви: Новобіличі та Біличі;
• зменшити навантаження на проспект Палладіна;
• перенаправити частину трафіку що прямує з Ірпеня та самих Новобіличів до Житомирської траси.
• скоротити шлях для деяких маршрутів громадського транспорту (наприклад для маршрутки №437, яка їде з Наумова до Чорнобильської і має робити гак через проспект Палладіна.)
• облаштувати ту частину району, де пролягатиме проїжджа частина, прибравши купи сміття й землі.
В перспективі має з’явитися шлях до Коцюбинського, який буде логічним продовженням вулиці Підлісної, при чому заготовлена просіка для цього шляху є і рубати дерев для цього не треба.