Якшо там зробити зебру - пробка буде аж на проспект перемоги..) Це всеодно що зробити зебру біля Бесарабки і Хрещатика. Щодо підземних переходів - повністю згідний з Варламовим - це тупий винахід радянських проектантів, заганяти людей під землю.
Так що як не парадоксально, але зараз там оптимальна ситуація, коли пішоходи пропускають машини. Скільки там вчився - завжди так було))
Набагато більша проблема - це МАФи і торгівля в підземці під проспектом та навколо, але Попопу плювати, він з опозицією воює...
>Якшо там зробити зебру - пробка буде аж на проспект перемоги..) Це всеодно що зробити зебру біля Бесарабки і Хрещатика не всеодно. біля Бесарабки там машин багато, тому там тільки перехід зі світлофором згодиться.
>Так що як не парадоксально, але зараз там оптимальна ситуація, коли пішоходи пропускають машини. що ж тут оптимального, якщо пішоходів значно більше, а вони стоять, пропускають машини і бояться вибігати на дорогу?
пробки аж на проспект ніяк не буде, бо машин там дуже мало. (з Проспекту десь так 2.3 машини на хвилину, проїдуть якось)
никаких обозначений знаками, разметкой, нерегулируемые. пешеходы пропускают машины, а когда дорога свободная - переходят. естественно, движение там не интенсивное
Так що як не парадоксально, але зараз там оптимальна ситуація, коли пішоходи пропускають машини. Скільки там вчився - завжди так було))
Набагато більша проблема - це МАФи і торгівля в підземці під проспектом та навколо, але Попопу плювати, він з опозицією воює...
Reply
не всеодно. біля Бесарабки там машин багато, тому там тільки перехід зі світлофором згодиться.
>Так що як не парадоксально, але зараз там оптимальна ситуація, коли пішоходи пропускають машини.
що ж тут оптимального, якщо пішоходів значно більше, а вони стоять, пропускають машини і бояться вибігати на дорогу?
пробки аж на проспект ніяк не буде, бо машин там дуже мало. (з Проспекту десь так 2.3 машини на хвилину, проїдуть якось)
Reply
Reply
она там есть, но ближе к Круглоуниверситецкой
> зараз там оптимальна ситуація, коли пішоходи пропускають машини
кстати в Берлине таких перекрестков где-то 50 %, если не больше
Reply
яких, без пішохідного переходу?
Reply
Reply
Leave a comment