Дублирование подземного перехода наземным на Верхнем и Нижнем валах

Jun 20, 2013 10:52

Как известно, подземные переходы - зло.
Это правило относится даже к нормальным, широким и просторным, переходам. Таких в Киеве уже почти не осталось. Например, на Верхнем и Нижнем Валах он такой:


Read more... )

безбарьерная среда, переходы подземные

Leave a comment

lyoshko June 20 2013, 08:46:35 UTC
так а пішоходів хтось рахував? щодо машин цифр теж не дуже багато.

щодо пунктів 1, 2, 3.2, 3.3 - однозначно правильні пункти

пункти 3.1, 3.4 ніби то й очевидні, але треба знати скільки ж там машин їде вранці.

Reply

komgor June 20 2013, 09:12:17 UTC
Нас было мало для подсчета пешеходов - трое. Можно конечно считать на выходе из перехода, но тогда не знаешь, откуда они пришли, может, они по диагонали переходят, тогда возникнут неточности. В идеале нужно на каждый вход в переход ставить по человеку и считать входящие и выходящих на каждом входе. Ну а по верху переходят примерно до десяти человек за время горения красного.

Reply

stasonxard June 20 2013, 10:56:21 UTC
Кількість пішоходів через Межигірську - від 25 до 40 осіб на фазу зеленого з обох боків. Через Вали - від 20 до 70.
Це спостереження весняні, минулорічні. На разі картина не сильно змінилась, але виводити середню величину беззмістовно.
Чому? Розглянемо на прикладі переходу через Вали біля Межигірської.
В залежності від потреб масс скористатися об'єктами, закладами, ресторанами, публічними заходами та ін. в період спостереження переважатиме ОДНА, певна кількість з діапазону [20..70] (хоча інколи може і не набратись 20). Це дасть одне середнє значення.
За інших потреб переважатиме ІНША кількість, яка відрізняється. Отже, буде інше середнє значення. А ще долучіть до цього зміни у кількості цих самих закладів та заходів. Ви "месседж" вловили?

А тепер про перехід під Костянтинівською. По-перше, прораховувати взагалі не діло - сама його конфігурація не дозволяє виділити окремі людинопотоки для окремих переходів. І по-друге - перехід не позбавлений недоліку, описаному у абзаці вище.

Reply

radovar June 20 2013, 11:29:41 UTC
Треба просто більше людей: як мінімум по лічильнику на кожен відрізок переходу між двома виходами чи виходом і підземним перехрестям. Тоді можна отримати однозначну картину потоків.

Reply

dfaw June 20 2013, 13:17:26 UTC
Это делается вообще не так, но они же всё лучше знают

Reply

lyoshko June 20 2013, 14:58:44 UTC
а як?

Reply

radovar June 20 2013, 19:09:10 UTC
Ну це як би робив я :). А як правильно?
В будь-якому випадку, це цілком можливо.

Reply

dfaw June 20 2013, 22:42:32 UTC
Ну хотя бы когда пытаешься скопировать проэкт, надо читать весь оригинальный проект внимательно :)
Ну во первых интервал 8-10 утра
Во вторых не раньше 9 сентября, хотя я конечно могу согласится и на 2-е сентября, но это будет подленько
В третьих, ну вот доживём до 9-го сентября и покажу что в третьих и не только тут :)

Reply

radovar June 20 2013, 22:46:18 UTC
Та це зрозуміло. Я ось на що відповідав: "По-перше, прораховувати взагалі не діло - сама його конфігурація не дозволяє виділити окремі людинопотоки для окремих переходів"

Reply

dfaw June 20 2013, 22:56:02 UTC
Кто спустился в переход, но не вышел, или кто вышел но не спускался - пассажир метро, оставшихся легко посчитать, но их не хватит на то что бы ради них что-то делать.

Reply

stasonxard June 21 2013, 21:42:38 UTC
Це буде карта навантажень(тобто, карта сум потоків що проходять цією ділянкою).
Якщо залучати людей, тоді краще спостерігачів розставити у перетинах рахувати (1) скільки людей прийшло (2) з якого напрямку і (3) куди завернуло/пішло. І робити це в ідеалі тиждень поспіль кожного місяця протягом одного-двох років. Мороки багато.

Можна "мітити" (запам'ятовувати особливості, фотографувати/фільмувати чи навіть роздавати їм листівки/повітряні кульки) пішоходів на всіх чи на одному вході. У другому випадку на виході достатньо виловлювати "мічених" і виводити потік у вигляді відсотків. І це теж робиться не за один день. Але і тут серед мною написаного є купа недоліків, нюансів. Ну, і знову ж таки - мороки.

Зрештою, можна пошукати формули у нормативних документах та типових проектах... Поле діяльності у товаришів широке.

Reply

radovar June 21 2013, 21:56:37 UTC
Напрямки звісно треба враховувати, хоча для визначення потоків через потенційний наземний перехід це якось пофіг, як на мене. А стояти краще на ребрах графа, а не на вузлах, бо так рахувати набагато легше при тому ж результаті. А мітки - класна ідея, вчені мабуть так і роблять :). З ними достатньо лише на виходах стояти, але все одно для більшої точності варто буде рахувати тих, хто відмовився від мітки.

Формул щось не уявляю :)

Reply


Leave a comment

Up