Водія вантажівки, що вбив 4-х чоловік, відпустили під заставу 48 тисяч гривень

Dec 07, 2012 04:53







«Вот, как получилось, так получилось» - сказав водій вантажівки, вбивши на дорозі чотирьох чоловік. Саме так він пояснює ситуацію, яку створив в ніч проти останнього дня осені. Проте зими чоловіки вже не побачать. Вони виявилися заручниками ситуації - з’ясування стосунків двох дальнобійників, що перевіряли хто швидше.
Виявляється, керманич вирішив обігнати вантажівку попереду, тож вийшов на маневр, не впевнившись, що на зустрічній смузі немає автівок. А навіщо? Не він же на легковику, йому нічого не станеться, хоч би й танк виїхав назустріч.

За жахливим збігом обставин, назустріч виїхало легкове авто «Жигулі», водій якого разом з трьома пасажирами загинув на місці. Водій вантажівки пояснив ситуацію так: «Начал обгонять фуру, и получается, что уже вышел на полкузова вперед фуры, и тут он начал давить на газ. Не пропускал меня закончить маневр. И вот, как получилось, так получилось».

Ось такі справи у нього вийшли. І за такі справи за неофіційними даними водій був відпущений під заставу 48 тисяч гривень.

Інші ж водії отримують й жорсткіші покарання. У квітні 2011 року Немирівській районний суд, що у Вінницькій області, приговорив до 5-ти років ув’язнення з позбавленням права водіння аж на 2-а роки водія, що вбив 10-ох людей! 6 грудня 2009 року поблизу села Райгород Немирівського району Вінницької області мікроавтобус Volkswagen, що перевозив 11 пасажирів, зіткнувся з причепом вантажівки MAN, що від’єднався від неї та виїхав на зустрічну смугу. У результаті ДТП загинуло 10-ро чоловік. А у результаті судового процесу водій отримав по півроку за кожну вбиту людину. Цікаво, скільки років життя у сумі було вкорочено тим людям.

Здавалося б, випадок на то і є випадком, що його неможливо передбачити. Але, на жаль, сьогодні маємо сумну тенденцію: культура водіння з кожним роком падає, і ця обставина доволі часто стає істинною причиною випадків, якими виправдовуються виновники автомобільних катастроф. Скажімо, навіщо було водію однієї фури обганяти іншу? Ще можна зрозуміти, коли великі й неповороткі вантажівки обганяють керманичі легковиків, але навіщо це потрібно такій самій важковаговій машині? І тут же маємо ще один показник культури: водій іншої фури не дав завершити маневр керманичу. Чому? Власне его запротестувало: «Як це так? А от не обженеш! Я швидший!»

У цих важковагових війнах потерпілими залишаються усі інші учасники дорожнього руху. Саме тому, що легковий автомобіль абсолютно беззахисний перед монстром важкого машинобудування. Дуже невеликі шанси залишитися живим після зіткнення з вантажівкою. Але ця обставина не надто зупиняє водіїв вантажних фур. Вони продовжують нахабніти на дорогах та підрізати інші автомобілі.

На жаль, на разі не зрозуміло які методи впливу використовувати з метою підвищення культури водіння, особливо серед працівників громадського транспорту, водіїв таксі та вантажівок.

Бескультурье вождения, Без мозГ(М)Ов, Украи.на _бля, Солов'їна-рідна

Previous post Next post
Up