Дивись, як роблять рекламу: кейси креативних агенцій

Jun 26, 2020 21:18


Минулого разу я писала, що «надивленість» - ваше все, якщо ви плануєте створювати гарну рекламу. Принти, відео, банери на сайтах, картинку для соцмережі. Будь-що.

Якщо ви копірайтер-початківець, краще спочатку глянути, як це роблять профі. А вже потім робити своє.

Де саме дивитися? На сайтах премій у сфері реклами (наприклад, Epica Awards), професійних ресурсах для копірайтерів та маркетологів (MMR українською).

Цінно для новачка і те, що агентства самі діляться своїми кейсами. А деякі детально розповідають, яке було завдання та як його розв’язували.

Ось прилади з портфоліо українських агенцій, на які можна залипнути надовго.

Grape  https://grape.ua/portfolio

Щоб мати уявлення про роботи цього агентства, згадайте рекламу про кондиціонери («І в спеку. І в холод»), яку зараз крутять у метро. Це зробили вони.

На сайт Grape я потрапила, бо у соцмережі клікнула на заголовок статті з їхнього блогу. Там senior creator Ната Цвєткова дає поради з власного досвіду. А наприкінці ділиться лінками на багато ресурсів для (майбутніх) копірайтерів. Раджу до читання.

Arriba! https://arriba.com.ua/work/

Також доволі детально описують хід думок у процесі створення реклами. Особисто мені «зайшли» роботи про відео з дитячими пазлами та рекламну кампанію маркетингового форуму.

Banda https://banda.agency/



Про Banda я багато чула від Ані Гончарової, лектора курсів SKVOT. Вона працювала у «Банді». Коли я зайшла на їхній сайт, побачила серію роликів про одяг на карантині «У світі домашніх людин» - і закохалася) Ось вони

творчість, реклама

Previous post Next post
Up