Минулого разу я писала, що «надивленість» - ваше все, якщо ви плануєте створювати гарну рекламу. Принти, відео, банери на сайтах, картинку для соцмережі. Будь-що.
Якщо ви копірайтер-початківець, краще спочатку глянути, як це роблять профі. А вже потім робити своє.
Де саме дивитися? На сайтах премій у сфері реклами (наприклад,
Epica Awards), професійних ресурсах для копірайтерів та маркетологів (
MMR українською).
Цінно для новачка і те, що агентства самі діляться своїми кейсами. А деякі детально розповідають, яке було завдання та як його розв’язували.
Ось прилади з портфоліо українських агенцій, на які можна залипнути надовго.
Grape
https://grape.ua/portfolio Щоб мати уявлення про роботи цього агентства, згадайте рекламу про кондиціонери («І в спеку. І в холод»), яку зараз крутять у метро. Це зробили вони.
На сайт Grape я потрапила, бо у соцмережі клікнула на заголовок статті з їхнього блогу. Там senior creator Ната Цвєткова дає поради з власного досвіду. А наприкінці ділиться лінками на багато ресурсів для (майбутніх) копірайтерів.
Раджу до читання.
Arriba!
https://arriba.com.ua/work/ Також доволі детально описують хід думок у процесі створення реклами. Особисто мені «зайшли» роботи про відео з дитячими
пазлами та рекламну кампанію маркетингового
форуму.
Banda
https://banda.agency/ Про Banda я багато чула від Ані Гончарової, лектора курсів SKVOT. Вона працювала у «Банді». Коли я зайшла на їхній сайт, побачила серію роликів про одяг на карантині «У світі домашніх людин» - і закохалася)
Ось вони