Leave a comment

privatbanker September 26 2013, 14:57:57 UTC
Шановний клієнт, доброго дня!
Новий дизайн Приват24 влаштований так, щоб Ви з мінімальною кількістю дій потрапили в необхідне Вам меню. Ви можете перейти до будь-якої операції просто набравши її назву в пошуковому рядку. Наприклад, досить надрукувати в пошуку слово "мобільний" і Ви відразу ж побачите пропозицію поповнити телефон або завантажити мобільний додаток.Також Ви можете використовувати класичне меню, вибравши пункт "Усі послуги".
Для зміни мови інтерфейсу необхідно перейти до меню: Усі послуги - Налаштування - Зміна персональних даних.
Для перевірки та редагування інформації яка відображається у Приват24 напишіть, будь ласка, нам на пошту web-hotmail@privatbank.ua або приватним повідомленням контактний номер телефону. Ми перевіримо інформацію та надамо повну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.

Reply

karposhka September 26 2013, 15:08:26 UTC
Шановний банк!
У мене встановлена українська мова, як мова інтерфейсу, при цьому всі вкладки меню на стартовій сторінці і навіть прізвище, ім'я та по-батькові - відображаються російською мовою.

Reply

gisdur September 26 2013, 15:45:18 UTC
Отож-бо й воно, що працівники банку ставляться до клієнтів як до нерозумних.

Reply

gisdur September 26 2013, 15:46:01 UTC
хоча, до наданих послуг претензій немає, але як треба, то у відділення ходити бажання нема.

Reply

pacis September 26 2013, 17:09:46 UTC
Ага. Представники Приватбанку від прямих запитань ухиляються ))), просто розказують про покращення )))

Reply

karposhka September 27 2013, 08:09:28 UTC
отаке...
вчора пів дня спілкувалась із службою підтримки.
запевняють, що прізвище змінене, і все ок.
а я поки все ще Екатерина з дівочим прізвищем.

Reply

easternwestern September 26 2013, 22:55:05 UTC
Та во у вас бабла на нормальну версію сайту державною мовою нема, явна ознака некомпетентності й привід замислитись що ви або бомжі й скоро накриєтесь, або жлоби якісь, й не користуватись вашим банком.

Reply


Leave a comment

Up