Річ у тому, що за часи римлян, як и декілька мільйонів років до того, існували живі істоти, яки використовували ці фізичні принципи. Дивись на птахів та робі собі планер. На яких фізичних принципах будувати телепорт, навпаки, незрозуміло...
Встану на захист того дядька. Електро-магнітне випромінювання ми взагалі спостерігаємо, це і земне притяжіння і світло...наші очі, які по суті є РЛС, тільки довжина хвиль інша. А телепорт що? Хтось таке спостерігав, шоб в одному місці зайшов а в іншому вийшов? Чисто в теорії, можливо таке і є але, схоже, що 3х вимірне сприйняття не відображує такі явища.
Римляни лохі. Китайці понад 2 тисячі років назад вміли робити повітряні змії. Повітряні кулі теж. Тоді ж вони вже вміли робити порох, компас і катались в Америку, причому навідміну від халтури вікінгів, які пішли легким шляхом і приплили в Канаду, китайці катались в Південну Америку. А в Африці в той же самий час знали і вміли робити паромашини. Але....
До Лілієнталя будь-які спроби побудувати планера розбивалися об дві перепони. По перше - смертність винахідників, що не мали теоретичної бази. Осьосьо вже напевне вистачить чотири квадратних сажені сукна! А потім гуп - і кривавий пляцок під дзвінницею. Авіапесимізм ставав мейнстрімом. По друге, перепоною були технології самі по собі. Зробить конструкцію, яка водночас: - достатньо велика - достатньо міцна - достатньо легка не так вже й просто. Тут, як в тріаді "швидко-якісно-дешево", за один раз більше двох параметрів вибрати не вдається. А без фокусу с вигнутим профілем крила це взагалі неможливо, навіть на базі соснових рейок, тонкої жерсті та перкалю. Власне, отой вигнутий профіль, що дозволяє не ковзати по атмосфері, а повноцінно створювати підйомну силу, і є ключем до авіації. Першим цю замануху розколов Вентурі, а до того можна було лиш зробитись пляцком замість полетіти.
Та навіть літачка з листка із зошита можна зробить, і він так-сяк літати буде. От тільки корисного навантаження на нього ніякого не повісиш, не кажучи, щоб самому. А при масштабуванні, раптово, всьо росте в кубі. Та й схематичку, щоб з неї феншуй-хентай був, треба теж з використанням аеродинамічного heavy voodoo майструвать. Хоча, звичайно, фокус з опуклим крилом можна було випадково розкрити і раніше, без теоретичної бази. Власне кажучи вітрило - це теж крило, яке саме підйомною силою дозволяє йти деякими галсами. От тільки самого поняття "підйомної сили" не було.
Ну і, ми ж розуміємо, що дельтаплани-параплани з'явилися не раніше, ніж з'явились дюралеві трубки, нейлонові полотнища та стропи з арамідного волокна. Зробити велике-міцне-легке - це матеріалознавство в повний зріст.
Телепорт мені можна маленький, шоб замість нової пошти всяку фігню кидати.
Але насправді от яка користь від змія, а пускали ж сторіччями, просто бо це прикольно. Або от зустрів картину якогось старого голандця, а там пацанчик грається з вертольотом-мухою, пропеллер такий на паличці, крутнув між долонями і він летить. Тобто всякі такі штуки спочатку роблять просто так, а потім вже пристосовують до діла.
Comments 75
Reply
Reply
Reply
Reply
А з іншого боку який в природі є зразок для мобільного зв'язку чи телебачення? А воно є.
Reply
Електро-магнітне випромінювання ми взагалі спостерігаємо, це і земне притяжіння і світло...наші очі, які по суті є РЛС, тільки довжина хвиль інша.
А телепорт що? Хтось таке спостерігав, шоб в одному місці зайшов а в іншому вийшов?
Чисто в теорії, можливо таке і є але, схоже, що 3х вимірне сприйняття не відображує такі явища.
Reply
Китайці понад 2 тисячі років назад вміли робити повітряні змії. Повітряні кулі теж.
Тоді ж вони вже вміли робити порох, компас і катались в Америку, причому навідміну від халтури вікінгів, які пішли легким шляхом і приплили в Канаду, китайці катались в Південну Америку.
А в Африці в той же самий час знали і вміли робити паромашини.
Але....
Reply
Reply
https://en.wikipedia.org/wiki/Hero_of_Alexandria
Reply
Reply
- достатньо велика
- достатньо міцна
- достатньо легка
не так вже й просто. Тут, як в тріаді "швидко-якісно-дешево", за один раз більше двох параметрів вибрати не вдається. А без фокусу с вигнутим профілем крила це взагалі неможливо, навіть на базі соснових рейок, тонкої жерсті та перкалю. Власне, отой вигнутий профіль, що дозволяє не ковзати по атмосфері, а повноцінно створювати підйомну силу, і є ключем до авіації. Першим цю замануху розколов Вентурі, а до того можна було лиш зробитись пляцком замість полетіти.
Reply
Reply
Ну і, ми ж розуміємо, що дельтаплани-параплани з'явилися не раніше, ніж з'явились дюралеві трубки, нейлонові полотнища та стропи з арамідного волокна. Зробити велике-міцне-легке - це матеріалознавство в повний зріст.
Reply
Але насправді от яка користь від змія, а пускали ж сторіччями, просто бо це прикольно. Або от зустрів картину якогось старого голандця, а там пацанчик грається з вертольотом-мухою, пропеллер такий на паличці, крутнув між долонями і він летить. Тобто всякі такі штуки спочатку роблять просто так, а потім вже пристосовують до діла.
Reply
Leave a comment