Поколінню "P"

Jan 30, 2009 20:46

Сьогодні їхав у вагоні метро, в якому не було жодної іншої реклами окрім Пепсі.
Найжахливіше: "Yes You Can!" із новою емблемою а-ля Обама.
Мимоходом згадав анекдот про Путіна і Аквафреш.





60-ті: війна між Колами лише починається

image Click to view


2000-ні: друге дихання Пепсі.

image Click to view

 Згідно отриманої від трудящих інформації - роліки вантажаться не одразу. "Майте фацу", як казала тьотя Фіра.

Планую почати цикл "велика реклама і великі проблеми". Це про погляд на відому рекламу у правовій перспективі.

Цікаво було б?

Барак Гусейнович, Штати, реклама-мама, професійне, призма

Previous post Next post
Up