Mar 16, 2011 18:57
я дєвочка скромна і зауважень робити не люблю.
але звертаю увагу на всяке, наприклад:
іноді у продавців немає дрібних на решту, вони гаркають "у меня сдачи нет". хоча насправді можна ввічливо попросити мене переглянути вміст гаманця. або перепросити і побігти пошукати де б розміняти. відсутність решти - це особиста проблема продавця.
іще сьогодні тьотя в супермаркеті порахувала мою ковбаску за втроє дорожчий балик, і замість перепросити видала якийсь дивний регіт. шо смішного - не розумію. і да, вважаю що за таке теж треба перепрошувати.
вобщєм вирішила хамським трудівникам сфери обслуговування нагадувати про хороший тон. бо дістали вже. буду робити це мило і з посмішкою)
блаблабла