Nov 27, 2018 22:38
"Дім не там, де ви народились - дім там, де припинилися ваші спроби втекти"
***
Читаю "Заразливий" Йона Берґера про психологію вірусного маркетингу, і мабуть створю окремо нудний пост про тези. А зараз назву окремі випадки.
- Please Don't Tell - бар у Нью-Йорку, що відкрився 2007 року у приміщенні поруч з відомим ресторанчиком з хот-догами. Бар ніколи публічно не рекламувався, місце його утаємничене. Місця бронюються тільки сьогодні і на сьогодні лише з 15.00 до 15.30
(маркетингова техніка - персональна рекомендація і ефект таємниці)
Інформація - соціальна валюта. Люди діляться інформацією, що створює їм позитивний імідж.
(не завершено)