Сухими рядками
офіційного повідомлення від Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі:
у період з 18 лютого по 01 березня 2013 року проаналізовано інформацію, розміщену:
- в Інтернет-ресурсах «Youtube», «ВКонтакте» (переглянуто 86 відеороликів, виявлено в «Youtube» використання нецензурної лексики, пропаганда алкоголю та негативних звичок, дитяча порнографія, елементи насильства і жорстокості, порушення моральних та суспільних норм; в «ВКонтакте» - пропаганда фашизму, порнографії, культ насильства, елементи еротики);
- на телебаченні - «ТРК «Україна», «ТОВ «Міжнародна комерційна телерадіокомпанія «ICTV», «ПАТ «Міжнародний Медіа Центр-СТБ» (проаналізовано 20,5 год. ефірного часу, виявлено реклама ТМ горілки на «ICTV»),
- на радіо - «Радіо KISS FM Україна», «Радіо Європа плюс Україна», «Радіо ROKS Україна», «Радіо Люкс FМ Україна» (проаналізовано 32 години радіоефіру, виявлено рекламу горілки на «Радіо ROKS Україна»),
- в друкованих виданнях - проаналізовано 31 газету - «Факты и комментарии» (виявлено рекламу горілки), «Деловая столица» (виявлено рекламу віскі).