Тупість соціальної реклами в Україні не має меж. Особливо коли вона торкається шлюбних та сексуальних стосунків. Черговий креатив, що проплачений ліберальними фондами. Спочатку я подумав, що неправильно читаю речення. Але потім переконався у своєрідній конструкції гасла. Дякую
olena_shabunina за наведений матеріал Це продовження безтолкової реклами проти СНІДу на кшталт секс=презеравив
Взагалі, це показує наскільки дикунська та відстала наша країна. На Заході вже давно зрозуміли (при чому люди ,які не пов'язані з християнством) тупіковість пропаганди "гуми".
Там діє стратегія АВС
Мировой опыт показывает эффективность так называемой АВС-стратегии, целью которой является формирование навыков ответственного поведения. Эта английская аббревиатура означает "abstinence" - сдержанность (сознательное начало половой жизни в более взрослом возрасте), "be faithful" - верность в отношениях, а также "use a condoms" - применение средств контрацепции. Согласно этой стратегии в социальных информационных кампаниях в первую очередь должны пропагандироваться «воздержание», потом «верность» и только после этого другие средства уменьшения риска, а не наоборот, как принято сегодня".
Погоджуюся з Оленою: Друзі, доки ми будемо мовчки терпіти те, що на наших вулицях наші діти будуть дивитись на цей АБСУРД?!