П’ять найкреативніших методів політичної агітації на парламентських виборах-2012

Nov 15, 2012 11:04

“Інфопорн” вже підбивав “глобальні” підсумки передвиборчої кампанії у Верховну Раду. Але тепер хотілося б зупинитися на технічних аспектах перегонів. Йдеться про нестандартні для української політики способи впливу на вибір громадян. Ми ретельно слідкували за активністю партій і кандидатів-мажоритарників: склали перелік ексклюзивних методів, які вже на наступних виборах можуть стати більш поширеною практикою.

1. Інфографіка - королева контенту

З усією відповідальністю заявляємо: на наступних виборах надзвичайним попитом користуватимуться послуги фахівців, які вміють робити інфографіку. Як довела практика нинішніх виборів, люди майже не реагують на тексти. Величезні “простирадла” в агітаційних газетах взагалі викликають лише негативні емоції. Facebook та інші соціальні мережі привчили українського користувача до “клікальної свідомості” - спожити максимум інформації за мінімум часу.

Візуалізація даних значно спрощує шлях до свідомості виборчів. Серед усіх штабів кандидатів-мажоритарників штаб Тетяни Монтян вдало зрозумів агітаційний тренд. До речі, інфографіка використовувалася в першу чергу для друкованих агітаційних матеріалів, аби донести до потенційної аудиторії складні ідеї Монтян.

Крім даних про кандидата, штаб підготував інфографіку на тему “колективне неподільне майно”, тобто - що кому належить у багатоквартирному будинку. Картинка з будинком у Facebook набула надзвичайної популярності - 260 осіб натиснули кнопку share у перший же день після її появи на сторінці кандидата. Таким чином, користувачі зрозумілою мовою розповіли своїм друзям про специфіку питань власності в Україні.




читати далі

политика, web 2.0

Previous post Next post
Up