Jul 27, 2012 11:09
Вже активізувалися політичні партії щодо агітації для перемоги на виборах до ВРУ. Кожного дня буваю на ст. м. Осокорки і Позняки. Як людина, яка колись сама була агітатором, не міг не звернути увагу на ефективність діяльності (тобто ККД).
У 2006 році в РФ відбувалися місцеві вибори. Я тоді був членом партії "Яблуко" і допомагав як агітатор. Майже всі наші агітатори - люди ідейні або, принаймні, сумлінні. Ми отримували на порядок нижчу оплату, ніж в інших партіях. Наприклад, в "Єдиній Росії" платили за 2 години 500 рублів, а в нас за дві - 150 руб. Але ефективність була в рази краща.
Я особисто роздавав за дві години 200 листівок. При чому кожу супроводжував особистим зверненням "Голосуйте за партию Яблоко!", "Поддержите оппозицию". Завдяки цьому за годину в мене було 3-4 розмови з людьми. За свою зміну я роздавав 200 листівок (давали не всім поспіль, наприклад, якщо йде сімейна пара, то одну на двох) і ще поспілкуватися з людьми (6-8 осіб). Так працювали майже всі наші агітатори. Колеги з "Єдиної Росії" відверто халявили. Після того, як в нас закінчувалася зміни ми підходили до них і просили їхню агітаційну продукцію. За раз вони віддавали нам по 200-300 листівок. Ми їх потім використовували в офісі як чернетки.
До чого я веду: ідейні агітатори в 5-10 разів ефективніше працюють за звичайного найманця, якому все пофігу. От молодий хлопець/дівчина на "Осокорках" роздавали агітацію. Кожній людині вони дають якійсь набір паперу: 2 однакових екземпляри газети і 4 екземпляри листівки з портретом вождя КПУ. Заявлений наклад газети 30 тис. примірників, листівок - 100 тис. Тобто ККД роздачі газети не більше ніж 50%, а листівки - 25%. А якщо порахувати, що не кожен читає (на відстані в 15-20 метрів від місця роздачі на асфальті валялися примірники газети), то це цисло можна помножити на 0,66. ККД газети - 33%, а листівки - 16,5%. Ось так працюють комуністи.
Мєлочь, а пріятно )))
пропаганда,
Україна,
Київ