Одна із характерних ознак пострадянської України - перспективний ринок збуту ширпотребу та інтелектуального секонд-хенду. До російських журналістів, співаків, коміків приєдналися ще й дизайнери, які так само морочать голову - і заробляють мільйони на довірливих та дурнуватих українцях.
Ось конкретний кейс - логотип для Одеси. Це чудо зробили мешканці і безкоштовно
А це гівно було розроблено за величезні бабки в Студії Артемія Лебедєва
ще раз переконатися, що Україна - це глуха провінція, яка готова - за прикладом тубільців - обмінювати щире золото на дешеве намисто (читай - халтурну роботу). В нас хронічна хвороба: ми сліпо довіряємо пафосним забугорним авторитетам, і при цьому не вміємо цінувати своїх самородків та запозичувати найпередовіші технології з розвинутих країн.
Продовження і більше прикладів лохотрона ось тут.