Вчора я анонсував, що
наш сайт зробить переклад статті з
The Economist про бізнес і геїв. Чому вона зацікавила мене (щоб запобігти звинувачень у пропаганді ЛГБТ). Матеріал яскраво ілюструє дві речі: як агресивний тиск з'єднав ЛГБТ в одну монолітну та єдину соціальну групу; яких результатів їм вдалося досягти. Тобто вони внутрішньою солідарністю і "кампаніями лояльності" (тут треба згадати ініціативи Харві Мілка) примусили бізнес грати за їхніми правилами. Приклад успішного лобізму.
Тож, читайте ... Компанії змагаються у проведенні найбільш дружньої до геїв політики. Амерікен Експрес має внутрішню “мережу пошани” з більш ніж тисячею учасників. Сіско надає геям надзвичайні податкові знижки (якщо ви одружені, вартість різноманітних страхових виплат віднімається від вашого прибутку до сплати податків; але якщо ви тільки партнери, ця вартість віднімається від вашого прибутку вже після сплати податків). Деякі компанії привселюдно говорять про підтримку одностатевих шлюбів. В останні два тижні Ллойд Бленкфейн, босс Голдман Сакс, прийняв запрошення КПЛ бути від неї першим корпоративним промовцем на одностатевих весіллях, і сім великих компаній включно з Майкрософт та Найк, написали до Конгресу, щоб підтримати цю ідею.
... Політика дружності до геїв може також приваблювати геїв-клієнтів. Консультаційна компанія Вітек-Комбз Коммьюнікейшнз, встановила, що американці нетрадиційної орієнтації щороку витрачають 835 мільярдів доларів. У 2001 році компанія Меріл Лінч створила команду по роботі з приватними клієнтами, яка фокусувалася тільки на сегменті ринку, представленому людьми з нетрадиційною орієнтацією. Зокрема, вона проводила семінари з фінансового планування для сімейних партнерів. За п’ять років ця група заробила більше одного мільярда доларів....
читати далі