Oct 16, 2012 23:46
Я можу зрозуміти, що вчителі у школах в основному "середньої паршивості" - там вкрай мала зарплатня і кращі кадри шукають собі роботу в інших місцях. Але ж підручники складали не студенти! Воно ж, мабуть, якийсь професор!
Як просто і доступно пояснити восьмирічній дитині поняття "присудок"? Перше, що спадає на думку: це головний член речення, який вказує на дію, що виконує підмет і відповідає на питання що робити? що зробити? Пан Вашуленко М.С. і пані Мельничайко О.І. (не здивуюсь, якщо вони родом з Єнакієве...) сформулювали геніальне визначення! Воно не тільки хибне за своїм змістом, але й невірно сформульоване. Увага:
"Член речення, який вказує, що говориться про підмет, називається присудком".
Завіса!
Але ж яка там завіса! Публіка стоячи аплодує і автор підручника виходить "на біс", приводячи ряд питань, на які присудок може відповідати: що робить? що зробить? яким є підмет? хто він такий? (хто не вірить, можу запостити фото))
Я не знаю, ким треба бути, щоб таке елементарне поняття пояснити так бездарно, так безграмотно. Така ж обдарована і мудра у мого сина й вчителька - вона заставляє це, пробачте на слові, визначення вчити напам'ять слово в слово, бо якщо перефразуєш, то це майже двійка.
Мамуся сердита!!!
негодую,
лингвистическое