Сей день, великий Моисей
таинственно прообразовал, глаголя:
"и благословил Бог день седьмый",
Сия бо есть благословенная суббота.
Сей есть упокоения день,
В оный почил от всех дел Своих -
Единородный Сын Божий,
Взирая на смерть, плотию субботствовав:
и паки возвращаясь к нам Воскресением,
даровал нам Жизнь Вечную,
яко Един Благ и Человеколюбец.
Седьмый день ныне освятил Ты,
который древле благословил упокоением от дел:
и творишь бо всяческая и обновляешь,
субботствуя Спасе мой, и назидая.
Бездну заключивый, мертв является,
смирною со плащаницею обвивается
и во гробе полагается яко смертный - Безсмертный.
Жены же пришедшие помазать Его миром,
плачут горько и вопиют:
сия суббота есть преблагословенная,
в нейже Христос уснув, воскреснет тридневен.
Содержай вся ныне на Крест возносится,
и рыдает вся тварь,
Того видящи нагим висящим на древе,
Солнце лучи сокрыло и звезды утаили свет,
земля же со многим страхом колеблется,
и море отступило, и камени распадаются,
гроби же многие отверзоются,
и телеса восстают святых мужей.
Ад низу стенает,
а иудее советуют оклеветати Христово Воскресение.
Жены же взывают:
сия суббота есть преблагословенная,
в ней же Христос, уснув, воскреснет тридневен.
После напишу подробнее аргументы за субботство.
Пока вот ссылочка на обзор адентистов, интересный, но не вполне корректный:
http://www.slovo-bible.ru/articles.php?article_id=68