Испытание паззлами

Sep 06, 2016 21:54

А вот паззлы нам никак не идут. Было время, что мог собрать в телефоне, но программу я удалила, т.к. в телефоне мог, а в реале не мог. Решила - пусть созревает сам ( Read more... )

Давид 4 года, развитие ребенка

Leave a comment

meimuna September 6 2016, 18:58:14 UTC
А треба вміти?
У нас колись були дитячі з великими частинками, коли сину було десь 3-4 роки. Кожна картинка складалася з 4-6 частин. Наче складав. А потім я якось не купляла. Якось не думала, що це важливе вміння.

Reply

ja_vesnyanka September 6 2016, 19:09:46 UTC
не знаю:)) мені здається це дає якісь навички логіки, підбору частин, пошуку. чесно кажучи, у мене зараз така каша в голові з приводу що "треба", а що ні і взагалі для чого)) книжку читаю про ігри і школи - волоси дибки стають, але розумію, що я психована, щоб удома Давіда навчати... тому поки що на роздоріжжі. я бачу, що дитині все приходить у певний час, але якийсь хробачок сидить і підточує віру в те, що все буде як треба і закрадає сумніви, що можна щось "пропустити".

Reply

nik_sanych September 6 2016, 19:58:24 UTC

А Что Читаешь?

Reply

ja_vesnyanka September 7 2016, 10:01:44 UTC
Свобода учиться. Дочитаю - напишу о ней:)

Reply

anne_3t September 7 2016, 08:21:41 UTC
о тааак... я з одного боку наче й читала багато всього про те, що не треба рано вчити дитину академічним знанням (математика-читання), а з іншого як послухаю мам на площадці про всякі гуртки і підготовки до школи, і що діти всюди ходять і всюди хочуть і всім займаються, що реально починаю думати, що у мене і мого старшого все не так і треба терміново щось з тим робити(((
яку книжку читаєш, мені теж цікаво

Reply

ja_vesnyanka September 7 2016, 10:03:05 UTC
Свобода учиться.
От я не те, що під когось. Просто Давід сам висловлює бюажання до чогось, а потім "здається" і от я не розумію, чи це час такий, чи то вже характер формується.
Ходити повсюди немає наразі ні часу, ні грошей, ні бажання. от втискати знання - цього я точно не хочу,а пазли ніби ж не знання:)

Reply

anne_3t September 7 2016, 10:22:53 UTC
так, мій теж здається швидко. постійне ниття "я не вмію" також. я теж не розумію, чи це він такий, чи просто період якийсь такий. постійно проговорюю, що ніхто так одразу не вміє, що треба вчитися, потроху-потроху все вийде, звертаю його увагу на те, що в нього щось вийшло з того, що раніше не виходило і т.п.
з заняттями у нас так само - ходити кудись важко, бо є ще сни меншого, ну та він і не хоче нікуди, а тягти-умовляти і його і меншого - то вже перебор. тому я подумала, що почекаю ще рік. в нас у дворі діти на рік старше вже самі всюди хочуть (і це дівчата, хлопці 5-річки особливо не просяться нікуди).
ну та й буде може іноді в садочок ходити, щось там пороблять)) хоча знов-таки, вчора сходив, сьогодні зранку - не хочу йти - чого - важко було на танцях на носочках бігати - тебе сварили? - ні, просто мені важко. ааааааааааааааааа!!! пояснюю, що так і буде важко, якщо не тренуватись, звертаю його увагу, що бігає повільніше всіх у дворі і що якщо хоче бігати зі всіма, то якраз і треба тренуватись, але все це мимо каси

Reply

ja_vesnyanka September 8 2016, 07:47:17 UTC
як я тебе розумію! і от я теж не розумію, чи тиснути, чи само прийде. але ж хочуть. і на танці, наприклад... але хочеться якось керівнику сказати про те, що якщо не хоче щось робити не тиснути, але їй також потрібен якийсь результат + приклад для інших. не знаю я... і в системі не хочеться закрутитися, але й без неї нікуди(

Reply


Leave a comment

Up