Во пєрвИх строках, я не згодна з визначенням, що дисципліна підтримується виключно покараннями або заохоченнями. А як же внутрішні мотиви? Діти хоч і маленькі, але у них вони теж є. І ще мені здалося, що у тебе трохи перемішані мухи з котлетами. Сиди тихо на стільці, не шуми і не відсвічуй -- це не стільки про дисципліну, як про зручність в очах оточуючих. Сидіти тихо і нерухомо -- для дитини віком до 4-5 років просто неприродно, і вимагати таке -- варварство. навіть у старшому віці вони від цього дуже втомлюються. На мою думку, досягти соціально прийнятної поведінки доцільніше поясненнями (багаторазовими) з вказанням причин, чому ти хотіла б, щоб дитина поводилася саме так, як ти просиш. Заодно і сама собі можеш відповісти на питання "для чого". Якщо раптом адекватна відповідь на нього не знаходиться - то і робити так не обов'язково, це часто буває просто підсвідомим привітом з дитинства (всіх нас виховали люди, тому до психолога є з чим сходити). Ну і ще треба мати альтернативні варіанти активностей для дитини (наприклад, помалювати
( ... )
ну вот я тоже, когда читала определение о том же подумала. но какие у них внутренние? а хоть и у нас - кому-то понравиться. сделать хорошее родителям. не знаю. котлеты перемешаны, согласна. и это только малая часть того, что реально творится в голове
( ... )
Reply
Reply
http://neivid.livejournal.com/303281.html
http://getnewpost.livejournal.com/tag/%D0%B4%D0%B2%D1%83%D1%85%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8
http://baby-secret-net.livejournal.com/239279.html
Reply
Reply
Reply
я выделила его, чтоб потом не открывать все ветки в посте, а зайти и сразу увидеть нужное.
Reply
Leave a comment