Я люблю вінтаж (писала не раз). Вінтажні листівки, плакати ітд. Але не люблю ... використання "щасливого радянського минулого" у цьому всьому. Реально здивувалася, коли побачила на бігбордах по місту ..
. Хрущева... Напевно креативщики пепсі думають, що так класно воно все виглядає. А ще дістало те, що знову в наших містах висять бігборди з російськими логотипами, бо "пепсі-кола" там написано .... для савєцкіх людей,на общєдаступнам. Ми ж розумні, ми ж всі мови розуміємо. Ну і ясно, що всі маскуємо в собі ностальгію на прєкрасним прошлим...
Безвідповідально зі сторони компанії, як на мене. Для мене це повністю антиреклама.
Хоча для мене і так "always coca-cola"))).