Мій власний глосарій найнезрозуміліших жаргонних термінів:

Mar 31, 2010 23:11


1.     1.  SMO - скорочення від Social Media Optimization. Оптимізація сайту, яка має на меті покращити «людські» характеристи сайту чи блогу. Тут мається на увазі зручна навігація і грамотна подача матеріалу і всякі інші дрібнички.

2.      2. SEO - скорочення від Search Engine Optimization. Пошукова оптимізація сайту. То аби сайт зайняв потім максимально високе місце в пошуковій видачі через певний запит. Люди, які тою справою займаються ше називаються сеоністами.

3.      3. LI - лічильник статистики відвідуваності ресурсу під покровительством могутнього сервісу  LiveInternet. Також так можуть позначати блоги, зроблені на цій платформі. Ще їх називають …. Ум… по-російські «лірушка», а по-українські може … «ліринка»?

4.      4. WMR - одна з найбільш розповсюджених інтернет валют.

5.       5.  Ref-Main-Text - вид найбільш якісних посилань. Її вставляють в середину тексту аби потім для кращого розуміння змісту треба було клипнути на неї.

6.      6. Якір - Текст посилання. Саме посилання ділиться на якір та URL-адресу. Остання не несе в собі ніякого змісту, так що без якоря не обійтисьJ

7.      7. Літдібр - абревіатура від слова lytdybr, яке виникло тоді, коли вводили слово «щоденник», не переключивши мовний регістр.

8.      Сапа (сейп) - біржа SAPE, призначена для автоматичного продавання та й купування посилань.

9.      Кіберсквотер - дядько, який впевнено і нахабно скуповує домени аби їх потім перепродати за вищої ціною. (от нахаба!)

10.   LOL (ЛОЛ) - гучний добродушний регіт з когось\чогось, яке походить від «laughing out loud».

11.    DDoS - то такий сітковий або ще кажуть мережевий тип атаки, призначений для ламання серверів, шляхом їх переповнення масовими безтолковими запитами. То так шоб життя не вивалось трускавковимJ

12.   Пузо (пузомірки) - статистика і показники Мого блогу у вигляді різних собі лічильничків.

13.    Dmoz - каталог популярних блогів.

14.   AdWords - рекламна мережа на базі Googlе. Google AdWords дозволяє ріжним кумпаніям та просто земним людям продвинути їх проєкти, послуги і вебсайти за допомогою моделі «плати за кожеееен клік», тобто видавці платять тіки тоді, коли хтось клипнув на їх оголошення.

15.   AdSense - найпопулярніша рекламна мережа в неті. Належить Google. Дозволяє блогерам заробляти на блозі, розміщуючи там реламу. За кожен клік - в сумку блогера летять червінці.

16.    CPA - абревіатура Cost-per-Action - “плата-за-дію” - система рекламування, коли рекламодавці платять за певну дію - заказ, купівлю, підписку.

17.   Скрапер (Scraper) - програма, яка копіює пости з інших джерел і публікує їх на власному сайті без дозволу автора, автоматично або ж  руцями.

18.   Фід (RSS-фід, RSS-потік) - файл, який містить інформацію про оновлення блогу. Через нього можна слідкувати за будь-якими блогами. Два найвідоміші сервіси підписки -  RSS и Atom.

19.   Вихлоп - прибуток з якого-небудь проекту чи сервіса.

20.   UGC, user-generated content (контент, створений користувачами - КСк) - термін для утримування онлайнових ресурсів, які створюються інтернет-користувачами, а не редакторами, включаючи традиційних контентотворців як телеканали чи видавдичі хатки.

21.    TABU (traffic arranged by users) - набір інструментів, який дозволяє користувачам самостійно на площі інших розміщувати виносні елементи блогу\сайту. Це, наприклад, інформери, які показують динаміку якого-небудь показника (кількість відвідувачів за період часу), результати тестів, пройти які можна на сайті-джерелі.  Сайт, який дає користувачам такі інструменти, отримує додатковий трафік - новий відвідувачів, які прийшло через посилання на нього.

22.   ДЗБл (дерево задоволення блогами) - модель, яка описує рівні задоволення блогом його відвідувачів. Складається з трьох груп факторів - базових, очікуваних і вражаючих.

п.с. а найбільше мені сподобалось визначення "Домен - доменная область":))))
п.п.с. спешіал фор blogwords_acad і поважних дядьків jesfor  і  klim_ov_ich

Previous post Next post
Up