Оригинал взят у
catzdaddy в
Намхана (((Оригинал взят у
zloy_odessit в
Порошенко перестает быть гарантом Конституции! Итак, президент Украины Петр Порошенко внес в Верховную Раду Украины законопроект "О недопущении преследования и наказания лиц-участников событий на территории Донецкой и Луганской областей". Данный законопроект № 5082 был зарегистрирован сегодня в парламенте. Однако, по состоянию на 9:10 текст данного документа на сайте Рады отсутствует.
Между тем, Закон про особый статус Донбасса, вызывал волну возмущения в обществе и не зря. Приевшиеся возгласы "Донбасс слили!" приобретают теперь не банально панический оттенок, а реальный, причем на законодательном уровне. Наиболее спорными в законе является целый ряд статей, среди которых:
- ст. 2 Законодательство Украины будет действовать на территории Донбасса не в полной мере (То за, что посадят в Одессе в Донецке сойдет как за нарушение правопорядка)
- ст. 3 Проведение масштабной амнистии без исключений (тот, что сейчас зарегистрирован. Хотите увидеть Безлера-туриста на улочках Львова - легко!)
- ст. 5 Состав прокуратуры и судебных органов назначаются фактически местными властями Донбасса (а местными властями будут бомжи, зэки и наркоманы. Вы понимаете кого они назначат?)
- ст. 6 Местные органы самоуправления признаются юридически равными Кабинета Министров и отдельным министерствам (вы себе представляете Губарева или Захарченка равными по полномочиям Яценюку? Вот и я о том же!)
- ст. 8 этого Местные органы власти Донбасса получают право на заключение собственных межгосударственных соглашений (таким образом Донецкая и Луганская области могут заключить любой договор междгосударственного уровня, что согласно ст. 9 Конституции Украины просто неприемлемо, ибо любое международное соглашение является частью национального законодательства Украины. А с кем будет проводится столь дружественная политика областей? Совершенно верно - Русский мир идет!)
- ст. 9 О создании "отрядов народной милиции", которая подчиняется местным органам власти. (фактически на территории областей будут существовать незаконные бандформирования, которые будут формироваться на основе нынешнего ополчения... зэки, бомжи и наркоманы... Отлично! И, как вы понимаете эти формирования не будут подчинены украинским правохранительным органам)
Итог. Донбасс действительно сливают, а Порошенко перестает быть гарантом Конституции, поскольку этой своей "особой зоной" подмял основные государственные догмы. И если это не игра для отвода глаз, то извольте, но освободитель Петро, оказался самым настоящим миротворцем Педро. Или... Что-то готовится?
И еще:
Центр політичних студій та аналітики підготував стислий аналіз Закону «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей».
Наразі залишається більше запитань, аніж відповідей, щодо користі даного закону:
1. Стаття 1 законопроекту не визначає конкретної території де буде діяти закон. «Райони, міста, селища, села, розташовані за станом на день набрання чинності цим законому межах району проведення АТО» - це не визначена законом територія. Крім того територія зони АТО може змінюватися з часом.
2. Стаття 2 передбачає «недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб - учасників подій на території Донецької, Луганської областей». А також «забороняється дискримінація, переслідування та притягнення до відповідальності осіб з приводу подій, що мали місце у Донецькій, Луганській областях». Не визначені як часові так і територіальні рамки дій закону. Фактично це амністія всім тим хто убивав українських військових та активістів.
3. Стаття 4 в порушення статті 10 Конституції України встановлює, що на території окремих районів Донецької, Луганської областей не використовується державна мова, а органи державної влади зобов’язуються сприяти використанню російської мови в усіх сферах суспільного життя.
4. Статті 5 і 6 передбачає, що, вся повнота влади на цих територіях передається до органів місцевого самоврядування обраних на позачергових виборах у грудні 2014 року. Водночас втрачається фактичний котнтроль з боку центральної влади за цими територіям. Оскільки не буде жодних представників центральної влади в цих регіонах, і навіть призначення керівників органів прокуратури та судів відбуватиметься за згодою новобраних органів місцевого самоврядування.
5. Згідно статті 7 законопроекту, з державного бюджету надається підтримку соціально-економічному розвитку «окремих районів» шляхом запровадження відмінного від загального економічного режиму господарської та інвестиційної діяльності, затвердження Державної цільової програми та щорічного передбачення у Державному бюджеті видатків на соціально-економічний розвиток «окремих районів». Ці статті називаються захищеними, а отже фінансуватимуться у будь-якому випадку, навіть якщо в бюджеті не буде вистачати коштів на ігші соціально важливі видатки.
6. Стаття 8 сприяє розвитку транскордонного співробітництва спрямованого на поглиблення добросусідських відносин «окремих районів» з адміністративно-територіальними одиницями «Російської Федерації». Яка це може бути гуманітарна допомога ми змогли оцінитипротягом останніх місяців.
7. Згідно Статті 9 створюються «загони народної міліції» підконтрольні відповідним нововибраним міським, селищним і сільським головам. Фактично це легалізація нинішніх бандитсько-терористичних формувань, які нагадуємо вже отримали амністію.
8. Законопроектом не передбачаєтсья вирішення концептуальних проблем, які існують на цих територіях. Зокрема це стосується відновлення контролю за державним кордоном з Росією, про відновлення діяльності в «окремих районах» конституційних органів державної влади України, про гарантування та захист прав і свобод громадян України, про відшкодування понесених ними збитків.