Мда...

Mar 10, 2011 00:01

Попросили мене купити квитки на MUSE. Ок, без проблем. В Києві, якщо я правильно зрозуміла, є лише дві каси. Поїхала до найближчої. Сидить дівчинка, в неті шариться. Підходжу, пояснюю ситуацію: потрібний сектор і місця подалі від сцени. Дівчинка обурюється: я тут сиджу щоб квитки видавати, а не для того, щоб давати консультації. Спершу визначтеся, що вам потрібно, а потім приїжджайте. Жодної схеми зали чи хоча б натяку на неї. Добре, поки я телефоном з'ясовую у подруги що і як, до неї підходять інші клієнти. Та сама історія: дівчинка нічого не знає, а клієнти взагалі розгублені, бо хтось там навіть намагався квитки через інтернет замовляти, а тут мав викупити. Дівчинка про це вперше чула. Квитки, потрібні мені, я таки купила.
Але сервіс тішить, ага. І ціни ж на квитки не такі вже й маленькі, щоб не вистачило хоча б на 1 ксерокс схеми зали Палацу Спорту.

таке

Previous post Next post
Up