http://wolna-polska.pl/wiadomosci/mh17-syjo-nazi-cia-mi6-mosad-mivd-akt-terrorystyczny-ukrainie-fragmenty-2014-08
OPUBLIKOWANO SIERPIEŃ 4, 2014PRZEZ A303W
ŚWIAT MH17: syjo-nazi CIA MI6 Mosad MIVD akt terrorystyczny na Ukrainie [fragmenty]
„Potężnym krajom wolno mordować” (Mahathir Mohamad, emerytowany premier Malezji)
„Przywódcy, organizatorzy, podżegacze i wspólnicy uczestniczący w formułowaniu albo realizacji wspólnego planu, albo zmowy w celu popełnienia zbrodni wojennych, są odpowiedzialni za wszystkie czyny dokonane przez każdą osobę w realizacji takiego planu” (Norymberga Charter)
Kiedy w marcu 2014 zniknął #MalaysianBoeing Lot #MH370, niektórzy politycy mówili, że ten samolot zostanie wykorzystany do prowokacji wobec Rosji. I teraz widzieliśmy, że po to ukradziono ten samolot. Miał tych samych pasażerów jak wcześniej, w marcu, i paszporty UE były podrobione i wrzucone natychmiast po katastrofie, by każdy mógł zobaczyć iż wszystko jest osmolone ogniem, a paszporty wyglądają nowe, czyste, jakby prosto z drukarni. I leżały w ładnym stosiku. Także holenderskie paszporty miały na nich znaki [dziury] nieważności.
Nieważne holenderskie paszporty znalezione na miejscu katastrofy MH17.
Malezyjskie paszporty także miały oznaki nieważności w formie wyciętych trójkątów.
Ten fakt ujawnia udział pewnych skorumpowanych oficjeli w samym malezyjskim rządzie w tej syjo-nazi operacji fałszywej flagi. Wyraźnie ci malezyjscy kryminalni funkcjonariusze są powiązani z holenderską monarchią we wspólnym handlu opium ze Złotego Trójkąta [Golden Triangle].
Samolot zamieniono na lotnisku Schiphol w Amsterdamie, podczas gdy 100 naukowców na pokładzie (specjaliści AIDS wiozący szczepionkę przeciwko AIDS) porwała CIA, tak jak stało się z pierwszą grupą naukowców (z “Freescale”) w malezyjskim Boeingu w marcu, bo w obu przypadkach zagrożone były najbardziej wrażliwe interesy syjo-nazistów przez przełom w nauce.
Holandia nielegalnie używa lotniska Schiphol jak i inne lotniska dla wszelkiego rodzaju kryminalnych czarnych operacji przez Five Eyes [5 oczu], łącznie z handlem opium ze Złotego Trójkąta w płd-wsch. Azji (pod kontrolą CIA z czasów George’a Busha Sr) i z Księżycowego Trójkąta [Moon Triangle] w Afganistanie (pod kontrolą CIA z czasów George’a Busha Jr), z udziałem m.in. Malaysian Airlines.
Podstawiony samolot miał ładunki wybuchowe. Sama zamiana go była konieczna dla przeszmuglowania samolotu z ładunkami wybuchowymi na pokładzie. Zastąpiony samolot prowadzili agenci Five Eyes, którzy wyskoczyli z samolotu ze spadochronami na kilka minut przed wybuchem. Tuż po katastrofie zrzucili fałszywe paszporty. Lokalni mieszkańcy widzieli dwa spadochrony uciekające ze spadającego samolotu.
Crolla był jednym z dwóch agentów Mosadu, którzy wyskoczyli ze zniżającego się malezyjskiego Boeinga 777 tuż przed katastrofą, i zrzucili podrobione holenderskie paszporty ze znakami nieważności.
Jednym z tych agentów był pewien Crolla, mieszkający w Holandii agent Mosadu, który chwalił się online przed wejściem na pokład lotu MH17, że zrobi coś niezwykłego, a następnie poleci na Bali.
Żeby ułatwić zastąpienie samolotu, numer pokładowy Lotu MH370 w marcu był 9M-MRO, zaś numer pokładowy lipcowego Lotu MH17 był 9M-MRD.
[. . .]
W wywiadzie radiowym dla Veterans Today 21 lipca 2014, i w programie radiowym
http://www.freedomslips.com, Stew Webb, federalny informant (www.stewwebb.com), powiedział, że 3 miesiące wcześniej poinformował go jeden z jego kontaktów z amerykańskiego wywiadu, że malezyjski Lot MH-370 został porwany przez syjo-nazistów, i wylądował w bazie militarnej USA w Diego Garcia, żeby później użyć go w operacji fałszywej flagi w celu wywołania wojny na tym terenie.
Niektóre ciała, mówiono, strasznie cuchnęły, rozkładały się przez bardzo długi czas. I faktycznie, członkowie antyfaszystowskiego oporu wiedzą jak pachną świeże zwłoki. W dniu katastrofy nie było gorąco. Było chłodno i pochmurno.
Porwanie 100 naukowców tłumaczy dlaczego zestrzelony MH17 miał na pokładzie tak wiele starych zwłok. Stare zwłoki umieszczono w samolocie zamiast 100 porwanych naukowców.
Niektóre zwłoki z MH17 wykazywały brak narządów wewnętrznych.
Malezyjskie Linie nie zapakowały do samolotu żywności. Znalezione lodówki nie zawierały żadnej żywności.
Ukraińscy kontrolerzy z Dniepropietrowska zmusiły MH17 do zmiany kursu prosto do strefy wojennej.
Kontrolowane przez syjo-nazistów Centrum Kontroli Lotów zmusiło MH17 nie tylko do zmiany kursu na północ - prosto do strefy wojennej, ale również zmusiły go do zejścia poniżej normy (aż do 10.000 m). Samolot został zniżony przez kontrolę lotów tylko po to, by agenci CIA / Mosadu wyskoczyli z samolotu ze spadochronami.
Pilot Air India, który przeleciał obok MH17 kilka km przed katastrofą, poinformował, że słyszał jak ukraińscy kontrolerzy nakazywali malezyjskiemu Boeingowi zmienić kurs.
Ukraińcy uploaded fałszywą rozmowę „rebeliantów” o tym jak zestrzelili samolot pasażerski MH7 dzień przed prawdziwą katastrofą, co pokazuje cache YouTube.
Syjo-nazi masmedia propagowały nagranie dźwiękowe, które miało wykazać rozmowę między członkami anty-faszytsowskiego oporu dyskutujących zestrzelenie samolotu, i rzekomo nagraną przez ukraińskie służby wywiadowcze. Niemniej jednak, Youtube cache zachowała czas kiedy dokładnie nagranie zostało uploaded na YouTube, i ujawniono, że ten uploading miał miejsce dzień po katastrofie. Nagranie zostało podrobione żeby wrobić w to Rosjan, ale było fałszywe.
Ukro-syjo-nazi ujawnili także fałszywe video pokazujące “rebeliantów transportujących wyrzutnię BUK przez granicę rosyjsko-ukraińską”. Okazało się, że w tle zdjęcia był znak drogowy miasta będącego pod kontrolą Ukro-syjo-nazistów.
Ukraiński dziennikarz mieszkający w Holandii, Anatoly Shary [zdjęcie powyżej], poinformował, że ukraińska agencja bezpieczeństwa opublikowała na swoim portalu podrobione zdjęcie BUKa, rzekomo transportowanego w kierunku granicy ukraińsko-rosyjskiej przez „rebeliantów”. Zdjęcie zrobiono z video BUKa wykonanego 14 marca 2014 przez samych Ukro-syjo-nazi na ich terytorium. Zdjęcie pokazywało tablicę rejestracyjną ciężarówki przewożącej BUKa.
Anatoly Shary również wykazał, że numer BUKa jest ten sam: #312.
Hiszpański kontroler lotów zatrudniony na kijowskim lotnisku Borispol poinformował na Twitterze, że Ukraińcy zestrzelili Boeing 777 przy pomocy 2 myśliwców (poinformował o 3 samolotach, jeden wojskowy transporter wykorzystany później jako pionek - „cel” dla rebeliantów).
Napisał on na Twitterze (@spainbuca), że 2 myśliwce leciały za Boeingiem zanim zniknął z radaru, i zeznał, że samolot zestrzelili Ukraińcy. Jego konto usunęli syjo-nazi kontrolujący Twitter. Carlos napisał na Twitterze: „Zanim zabiorą nam telefony, i rozwalą mi głowę, chcę by świat poznał prawdę. . .” powiedział, że Ukraińcy wcześniej wiedzieli że strącą samolot. Syjo-nazi próbowali zdyskredytować zeznanie Carlosa na swoim portalu „stopfake”. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę wszystkie inne dowody, jest jasne to, że Carlos był bohaterem i został zabity przez syjo-nazi.
Carlos wystąpił w RT 9 maja 2014, co udokumentował rosyjski dziennik “Moskiewski Komsomolec”. Te tweety opublikowały również inne czołowe rosyjskie dzienniki, takie jak “Komsomolskaja Prawda” i “Wiesti”.
Bardzo blisko przelatywał samolot Putina, i jest silne przekonanie, że ukraińscy syjo-nazi chcieli trafić jego samolot.
Malezyjski samolot został zestrzelony TYLKO przez rakiety powietrze-powietrze i ładunki na pokładzie, mówią eksperci, bo na brzuchu nie ma licznych dziur charakterystycznych dla rakiet ziemia-powietrze z BUKa.
Zdjęcia z katastrofy wykazują, że został zestrzelony przez rakietę powietrze-powietrze, jak mówią eksperci, dodając, że te rakiety mają bardzo specyficzną budowę i sygnaturę.
[. . .]
Kanadyjczyk Michael Bociurkiw, jeden z członków Special Monitoring Mission na Ukrainie, był jedną z pierwszych osób które widziały katastrofę MH17, kiedy wrak jeszcze się kopcił. Poinformował, że kilka kawałków kadłuba wyglądały jak dzioby po ospie, i były wyraźne znaki po ogniu z karabinów maszynowych - „bardzo bardzo mocny ogień z karabinów maszynowych” - podkreślił.
Te ślady są unikalne, dodał Michael Bociurkiw. Ten ogień z karabinów maszynowych mógł pochodzić jedynie z ukraińskiego myśliwca. Stwierdził, że nie widział żadnych szczątków rakiety.
Ślady po karabinie maszynowym na Boeingu MH17.
Śladów po karabinie maszynowym nie da się pomylić z niczym innym.
Opór w rzeczywistości miał 1 / 3 systemu BUK powietrze-powietrze, ale bez centrum sterowania BUK i urządzenia radarowego. Ponadto został wyłączony przez Ukraińców i brakowało mu klucza, tak że nie mógł być użyty do zestrzelenia samolotu. Ponadto, część BUK jaką mieli była daleko od głównego systemu radarowego. Oznacza to, że nawet gdyby członkowie antyfaszystowskiego oporu mieli własne urządzenie radarowe BUK, to wciąż nie mogliby strącić malezyjskiego samolotu, bo własny system radarowy BUK sprawia, że niemożliwe jest strącenie samolotu na tej odległości i wysokości - nawet tak nisko jak leciał Boeing. Przeciwnie, Ukraińcy przenieśli dużą liczbę BUK na ten teren.
Naczelny prokurator Ukrainy powiedział, że rebelianci nie mieli wyrzutni rakiet ziemia-powietrze.
To dlatego Vitaly Yarema (#VitalyYarema), prokurator naczelny, wydał oświadczenie, że antyfaszystowski opór nie miał BUK. To niezwykłe oświadczenie można tłumaczyć konfliktem między #Poroshenko i #Tymoshenko, czyli stanął po jej stronie, i nie chciał ukrywać prawdy.
Malaysia Airlines MH17: Zio-Nazi CIA MI6 Mossad MIVD Terrorist Act in Ukraine
http://irenecaesar.wordpress.com/ Dr Irene Caesar - 25.07.2014, tłum. Ola Gordon.
Tags :
boeing,
MH17,
terroryzm,
Ukraina,
zamach