https://nlr.ru/manuscripts/RA1527/elektronnyiy-katalog?ab=25BD68A7-C366-4E4B-88A1-12042AEF8C95 Но убо в сущем оноя 51 главы сих злейших три лица в едином подобообразии показа быти, сиречь змия, зверя и сего лжаго пророка, из их же уст исходящь единыи дух дияволь, в подобии жаб. Еже сказует сице: «И видех, - рече, - изо уст змиев, и из уст зверин, и из уст лжаго пророка духи три нечистыя, аки жабы, исходяща». Тол[кование]: «От сего являет диявола суща - аки змия, Антихриста же - яко зверя, а лжаго пророка - аки иного другаго, из них же, рече, подобии жабам дуси исъхождаху, за ядовитую их нечистоту и скверну и на мерзския сласти желание злых сил, яже нечистая и льстивая знамения покажют человеком». Другаго тол[кование]: «Лжаго пророка разумеваем всех еретиков и еще, попущением Божиим, быти хотящих, да вернии и искуснии явятся. Жабами же их наричет за многоглаголивое нечестивых хулении на Господа Исуса Христа и верных во нь».
«И видех, - рече, - изо уст змиевых, из уст звериных и из уст лжаго пророка духи три нечистыя, аки жабы, исходяща». Их же в толковании 2-м - еретиков бывших и будущих, блядословия их ради, наричет. И таковых себе Антихрист соберет, кои бы уст своих не затворяли и непрестанныя бы, аки жабы, на истинъну Христову хулы отрыгали, а лжю защищать умели бы.
(Старец Евфимий)