Втечі від гламуру. Сase Study одного нормального пацана

Apr 03, 2009 19:00

Хотів буквально два слова написати про втечі. Половина френдстрічки, думаю, свідомо чи несвідомо прираховує себе до контр-культур(и), під якою я розумію виклик чванливій сучасній культурній ситуації з домінуванням несмаку, примітивізації, попси, масовою комунікації (на заході це називають "медіа", і тільки в нас саме "масова"), зрештою гламуру. Хтось курить синій Галуаз, хтось займається йогою, хтось полює за second-hand на Шулявці (до речі, досі там ще отоварюються?), хтось займається громадською діяльністью, а хтось просто не любить гопів.

Втікає більшість. Інше питання, як далеко, до найближчого супермаркета за пляшкою пива чи в глухе карпатське село за бринзою. Проте, втекти неможливо. Можна відволіктися на якийсь час, але ранковий будильник все одно продзвонить і на вході в метро все одно кричатимуть "Пакупаем свежий випуск газети Сегодня"...

І тут важливо, наскільки вдало можна поєднувати. Гламур і контр-культуру. Залишатися собою, натискаючи то на білі, то на чорні клавіші. І я знайшов відповідь в Кузьми, той що зі Скрябіна. Я чув, він нині багато на телебаченні, він - провісник гламуру на модних джипах, що зманює нібито вседоступністю шмоток і подорожей за 1 годину (може в мене застарілі дані шодо ТВ-передачі, але суть не змінюється). Тобто, не довго думаючи, можна сказати, що Кузьма скурвився.

Проте, задайте в YouTube пісні "Гламур" і "Пающіє труси". Дивіться, а ще більше слухайте текст. Такого розвінчання усього цього гламурного чванства у виконанні Кузьми давно не зустрічав.

Однак, може це пастка? І той і інший кліп пустили в ефір на гламурних каналах і заробили на цьому гроші. Що це, рефлексивність гламуру на своє потворство? Чи ситуація, коли надзаперечення вбиває суть самого заперечення?

glamour, culture

Previous post Next post
Up