Відеогра французької компанії Ubisoft перетвориться на кінофраншизу завдяки старанням студії Sony Pictures. Assassin’s Creed (Кредо Вбивці) буде переходити на великий екран під пильним поглядом розробників - Ubisoft збирається залишити за собою контроль над творчим процесом.
Серія налічує всього дев'ять ігор, чотири з них входять до складу оригінальної серії. Перша частина Assassin’s Creed вийшла в 2007 році. Дія гри починається в 2012 році, коли бармен Десмонд Майлз дізнається, що є нащадком знаменитих асасинів. Майлза викрадає корпорація Абстерго з метою отримання важливої інформації. Десмонд підключений до пристрою під назвою «Анімус», яке декодує генетичну пам'ять бармена. Він зможе переживати всі дії своїх предків. У першій частині гри Десмонду належить перенестися в часі Хрестових походів. Предка Майлза звуть Альтаїр ібн Ла-Ахад, і перед ним стоїть завдання знайти гробницю в районі Єрусалиму і добути якийсь важливий артефакт.
Друга частина Assassin’s Creed з'явилася в кінці 2009 року. Сучасні ассасини рятують Десмонда з Абстерго, і за допомогою другої версії «Анімуса» Майлз «стає» флорентійським аристократом Еціо Аудиторові. Дія розвивається в Італії епохи Відродження, а Еціо, намагаючись помститися за свою сім'ю, зіткнеться з багатьма історичними особистостями, в тому числі з Родріго Боржом і Джироламо Савонарола, і отримає допомогу від Леонардо да Вінчі. Кредо Вбивці II вважається однією з кращих відеоігор 2009 року.
Третя частина під назвою Кредо Вбивці: Brotherhood стала прямим продовженням другої гри з Еціо в якості головного героя. До кінця цього року вийде чергова гра серії з підзаголовком Одкровення, трейлер до якої дає зрозуміти, на що буде схожа кіноверсія гри.
Click to view
На сьогоднішній день в світі продано понад 30 мільйонів примірників гри.
Оскільки Assassin’s Creed є однією з перлин Ubisoft, компанія сподівається перетворити її в серію багатобюджетних пригодницьких фільмів, дія яких буде розвиватися у минулому. Згідно з умовами операції з Sony, Ubisoft залишає за собою контроль над розробкою фільму.
Остання спроба перенесення гри Ubisoft на великий екран виявилася якщо не провальною, то і не дуже-то успішною. «Принц Персії: Піски часу» заробив у світовому прокаті всього 335 000 000 доларів, чим сильно засмутив студію Діснея.
Боси Ubisoft оголосили про продаж прав на екранізацію в травні цього року. Інтерес до проекту проявляли різні студії, включаючи Universal, але пропозиція, від якого французи не змогли відмовитися, послідувало від Sony.