Nov 18, 2015 16:57
Поїздивши трохи часу на одному авто, а трохи на іншому, можна зробити деякі порівняння.
Хетчбек Nissan Note довжиною в 4,08 м - це значно зручніше для водіння в місті авто, ніж Toyota Corolla X із своїми 4,54 м. Ці зайвих півметра добре відчуваються, а користі з них - ну хіба що великий дитячий візок (складений, звісно) спокійно лягає всією площиною і ще залишається місце. В Note його доведеться якось мостити вертикально. Хоча габаритні грузи без пасажирів, зрозуміло, що краще перевозити хетчбеком. Складаємо заднє сидіння і утворюється добрячий такий вільний простір. А ще в Ніссані заднє сидіння рухається взад-вперед - можна зробити або більше місця для пасажирів, або для багажу. Дуже корисна опція.
Якщо згадати китайські підземні парковки, то там у мене завжди виникає бажання відрізати від Тойоти півметра, бо китайці паркуються і попід стінами і де тільки, так що раз по 5 доводиться смикатись туди-назад, щоб виїхати з свого місця. Тут дуже багато дає камера заднього виду і парктронік, які є в Тойоті. В Ніссані якось і без них бачиш, де кінець твого авто. Де задні стійки і скло - там приблизно і кінець. Так що для седанів дуже рекомендую камеру заднього виду.
В обох авто механіка, але в Тойоті педаль зчеплення на диво важка. На форумах пишуть те ж саме, так що це не лише в мене такий екземпляр. В пробках це біда-біда.
Автоматичне закривання дверей після початку руху є в Тойоті. Корисна штука, якщо в авто їздять малі діти. В Ніссані немає.
Задні склопідіймачі є в Тойоті. Ну є, то й є. Передні - це зручно (є і там, і там), а задні - все одно.
Підігрів сидінь є в Ніссані. Нічого не можу сказати, бо не користуюсь - не люблю коли мене знизу піджарює :)
В Ніссані режимів склоочисників більше, і це зручно. В Тойоті або повільно махає, або швидко. І все. Часто хочеться чогось проміжного.
В Тойоті є протитуманні фари. Не знаю, що сказати. Не доводилось потрапляти в такі умови, коли це мало б значення.
В Тойоті є навігатор (яким я не користуюсь, бо він китайський) і аудіосистема. Ну, прикольно коли можна музику включити, але якось не критична це для мене опція.
В Ніссані, щоб опустити спинку сидіння, потрібно довго крутити «крутилку» збоку. Руки треба за таку технологію відривати… В Тойоті ж просто підняв важіль і виставив нахил, який потрібно.
В Тойоті литі диски. Не зрозумів різниці. Ну крім того, що гарно виглядає.
От якось так. Якщо що, то я обома руками за Ноут. "Моє" авто - це явно хетчбек довжиною десь 4,0-4,2 м.
auto