исх4:17 и жезл сей обращенный в змию, возми в руку твою, сим сотвориши знамения.
исх4:18 Пойде же моисей, и возвратися ко иофору тестю своему и рече: пойду и возвращуся ко братии моей, иже во египте, и увижду, аще еще живи суть. И рече иофор к моисею: иди здрав. По днех же оных многих, умре царь египетский.
исх4:19 И рече Господь к моисею в земли мадиамстей: иди, отиди во египет: измроша бо вси ищущии души твоея.
исх4:20 Поим же моисей жену свою и отрочата, всади я на ослята, и возвратися во египет. И взя моисей жезл, иже от Бога, в руку свою.
*
исх4:21 Рече же Господь к моисею: идущу тебе и возвращающуся во египет, зри вся чудеса, яже дах в руце твои, да сотвориши я пред фараоном: аз же ожесточу сердце его, и не отпустит людий:
исх4:22 ты же возглаголеши фараону: сия глаголет Господь Бог еврейский: сын мой первенец израиль:
исх4:23 рех же тебе: отпусти люди моя, да ми послужат: аще убо не хощеши отпустити их, блюди убо, аз убию сына твоего первенца.
*
исх4:24 Бысть же на пути на стану, срете его ангел Господень и искаше его убити.
исх4:25 И вземши сепфора камень, обреза конечную плоть сына своего, и припаде к ногам его и рече: ста кровь обрезания сына моего.
исх4:26 И отиде от него ангел, занеже рече: ста кровь обрезания сына моего.
*
Сепфора (= птица), думаю, есть образ мысли человека, желающего выйти из мира (египта).
Сын ее есть образ смысла, в котором понимается исход.
Выйти из мира может не всякий, но имеющий обрезанные смыслы.
Обрезанные не в решении обрезать, но в действительности обрезания (ста кровь обрезания сына моего).
**