Нет, не говорили. Просто так шарахнули, чтоб не мало было:
...На виконання Законів України "Про освіту" ( 1060-12 ), "Про загальну середню освіту" ( 651-14 ), рішення колегії Міносвіти і науки від 17.08.2000 р., з метою гуманізації освіти, методологічної переорієнтації навчання з інформативної форми на розвиток особистості людини, впровадження особистісно-орієнтованого підходу до навчання та підвищення якості й об'єктивності оцінювання Н А К А З У Є М О:
1. Запровадити протягом I півріччя 2000 - 2001 навчального року 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти.
...
З метою забезпечення ефективних вимірників якості навчальних досягнень та об'єктивного їх оцінювання в основній та старшій школі вводиться 12-бальна шкала оцінювання, побудована за принципом сумування набутих знань, умінь і навичок з урахуванням зростання рівня особистих досягнень учня. При оцінюванні вчитель має враховувати рівень досягнень учня, а не ступінь його невдач, до чого вчителя, як правило, спонукала чотирибальна система.
Міністр освіти і науки України В.Г.Кремень
Перший віце-президент Академії педагогічних наук України В.М.Мадзігон
...На виконання Законів України "Про освіту" ( 1060-12 ), "Про
загальну середню освіту" ( 651-14 ), рішення колегії Міносвіти і
науки від 17.08.2000 р., з метою гуманізації освіти,
методологічної переорієнтації навчання з інформативної форми на
розвиток особистості людини, впровадження
особистісно-орієнтованого підходу до навчання та підвищення якості
й об'єктивності оцінювання Н А К А З У Є М О:
1. Запровадити протягом I півріччя 2000 - 2001 навчального
року 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень у системі
загальної середньої освіти.
...
З метою забезпечення ефективних вимірників якості навчальних
досягнень та об'єктивного їх оцінювання в основній та старшій
школі вводиться 12-бальна шкала оцінювання, побудована за
принципом сумування набутих знань, умінь і навичок з урахуванням
зростання рівня особистих досягнень учня. При оцінюванні вчитель
має враховувати рівень досягнень учня, а не ступінь його невдач,
до чого вчителя, як правило, спонукала чотирибальна система.
Міністр освіти і
науки України В.Г.Кремень
Перший віце-президент
Академії педагогічних
наук України В.М.Мадзігон
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0428290-00
Reply
але кремінь був таким же гівном
Reply
Reply
Leave a comment