Российская кустарно-дробильная артель "Калашников" умеет делать не только памятники роботам, но и концепткары. Например, этот называют конкурентом Тесле. Пока никак не назвали. Предлагаю назвать Объект 2137.
А чо, якшо решітку радіатора з фарами (решітка радіатора на електромобілі, Карл), вчепити на іншу машину - буде навіть дуже нічого. Доречі, запрошую полахать з убогих. В відео про цей болід зазначено, шо потужність двигуна 220 кВт.
( ... )
Ні-ні, пане, номінальна потужність двигуна - зазначено у відео. Тут розходжень бути не може, це технічний термін. Ну і у Нісан Ліф - 24 кВт ємність батареї (яка, скоріш за все тут і стоїть). Хоча кацапи і з зайвою хромосомою, але закони фізики вони ще не перемогли, лише закони здорового глузду.
Та вони канєш рівняються на Теслу, але - росія - батьківщина слонів, вони спочатку пишуть, а потім думають де ж узяти двигун 22- кВт легший за 2 тони. Чета думаю, шо в них такіх немає. А 20 кВт з вагою 50-80 кг цілком зроблять, чого ж.
У меня на рабочем оборудовании стоит мотор 7 квт, то он килл. 80 весом, так, на глаз. Я как то видел 30 к.ватный, то он был гдето 60-70 см. в диаметре, и метр в длинну.
Табличка каже, що цей - 1м Х 1,5м з вагою 1900 кг. Все так і є. Для транспорту можливо зробили б на частоту 400 гц чи більше, це б знизило габарити на 5-10% але ото й усе. Найліпшим результатом для такого двигуна буде вага від 1500 кг. Навіть в Боша.
Доречі, запрошую полахать з убогих. В відео про цей болід зазначено, шо потужність двигуна 220 кВт.
( ... )
Reply
А на неё и расчитано. Но ржачно. Спасибо.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment