משהו קטן

Feb 18, 2007 21:36



YNET פרסמו כתבה על "ישראלים פחות ידועים שהצליחו בארה"ב". בין הדמויות שמופיעות שם נמצאת גם דפנה רוזן, שחקנית פורנו במקצועה. YNET היו גם מספיק חביבים כדי לתת קישור ישיר לדף ה- MySpace שלה.

נכנסתי לעמוד מייספייס שלה.

בכללי, מעניין אותי לדעת עד כמה "סלבריטיז" באמת שקועים בעצמם. עד כמה הם באמת בולעים את התדמית שהיחצ"נים שלהם יוצרים - וכשמדובר בדוגמנים ושחקנים (ועל אחת כמה וכמה שחקנית פורנו) מעניין לראות עד כמה האישיות שלהם, כפי שהיא מתבטאת ברשת, באמת דומה לתדמית או לסטריאוטיפ.

ואחרי שקוראים את העמוד מייספייס שלה, ומציצים קצת בבלוג שמופיע שם - נדמה כאילו היא בכלל שייכת לסיפור אחר, ואולי היה אפשר להכיר אותה בכלל מאיזה אייקון או משהו: היא חובבת קומיקסים מכל הסוגים, משחקי מחשב (כולל WoW), מלחמת הכוכבים (הסרטים המקוריים), הסימפסונים (אותם היא מדרגת 2# אחרי הסופרנוס -- WTF?), בטלסטאר גלקטיקה, סמולוויל, ה- Daily Show, תוכניות PBS שונות וכד'. יש פה ושם גם כמה שורות שמגלות הומור עצמי בריא.

ועכשיו ... עכשיו אני מנסה להבין איך זה מסתדר לי עם התדמית של כוכבת פורנו. וזה לא. אבל זה בגלל משהו אצלי, בגלל שנתתי כנראה להנחות ללא הרבה בסיס עובדתי לצייר לי תמונה מסויימת בראש, ובאיזה מקום זה גורם לי להתבייש קצת...

ובנימה יותר אישית, וטיפה יותר סתומה, עליה אני לא ארחיב יותר מידי - כאלה מקרים, שגורמים לי לצאת מהקונספציות הקבועות שלי ולנסות לקבל משהו שונה גורמות לי להרגשה טובה, ולתקווה מסויימת. כי אם הדברים האלה התבררו כלא מדוייקים (או לא נכונים כלל וכלל) אז אולי גם דברים אחרים...

reporting, personal moments, thoughts

Previous post Next post
Up