1. שקל אחד עמלה זה לא הרבה. 2. לא דיברתי על ההודעה שלך. ההתייחסות היתה לתגובות שבאו אח"כ, וגם אמרתי את זה. 3. לא לארגן כנסים לא מונע ממך להעביר ביקורת. זה כן מונע ממך להעביר ביקורת מושכלת. כזאת שמבינה את האילוצים ואת הסיבה למה עושים את מה שעושים. אני לא חושב, וכך אמרתי, שהפניה שלך נעשתה בחוסר טעם או באגרסיביות כמו דברים דומים בעבר. 4. לועד האגודה אין ולא צריכה להיות שום מילה, אבל שום מילה בניהול אייקון. הם בוחרים את המנהל ומכאן ואילך הם יכולים לבקש, להמליץ, אבל לא להחליט על שום דבר. כבר מזמן אייקון מנוהל לא בגישה של "מה טוב לאגודה" או "מה טוב למועדון" אלא "מה טוב לאייקון". 5. אחזור על דברי מסעיף 3. מותר לך להתלונן. זכותו הטבעית של אדם. אבל את אדם רציונלי - את רוצה שיקרה משהו עם התלונה שלך, נכון? הדרך הטובה והיעילה יותר היא לטפל בזה ישירות מול האדם האחראי. 6. אני אמצא את הציטוטים הרלוונטיים שיהיה לי זמן וכוח לקרוא את כל הפתילים האלה שוב. 7. עם כמה שאת חושבת שדיון ציבורי בפורום הוא טוב ומועיל, בגלל שיוצאים ממנו מחושים לכל הכיוונים, מהר מאוד נאבדת הכוונה המקורית. מהר מאוד אנשים מוצאים על מה להעלב, בטח אלה שקורעים את עצמם כדי שלאחרים יהיה פסטיבל להנות בו. דיון ציבורי היה נהדר אם אנשים היו נשארים on topic כל הזמן, וכל הערה אחרת היתה נמחקת. 8. בשתי מילים - שמחת זקנתי או בווריאציה אחרת "אז מה?". אאז"נ דוכן יד שניה קיים מאז אייקון 99 או 2000. לא ממש זוכר. פנטסיקון הראשון - ב- 2001. אז אנשים מהאגודה חשבו על הרעיון ויישמו אותו. זה כמו שאני אגיד שחסויות זה תחום של המועדון כי אנשים מהמועדון היו הראשונים שישמו אותו, כנ"ל על עיריית תל אביב או על יחצנ"ות נורמלית. אבל את לא רואה את הזעקה הזאת לקרדיט. מה שמתקיים בתוך אייקון הוא מטעם אייקון. 9. אני לא אחלום להעביר ביקורת מקצועית על עריכת חלומות באספמיה כי אני לא מבין בזה כלום. ונניח שכן הייתי מעביר ביקורת - האם היית נותנת לי את אותה התשובה שהיית נותנת לדידי למשל? אם את רואה משהו שלא מוצא חן בעיניך, לפחות נסי להבין קודם למה הוא כך, ולהציע פתרון אלטרנטיבי שעונה על הצורך הזה (אני יודע, במקרה הזה עשית את זה, אבל כמו הרבה דברים, זה נאבד אחרי 6427 הודעות). 10. הסברתי לך שהבעיה היא לא עם הזכות, אלא עם היעילות. אז זה היה ככה לפני 6 שנים. יופי. עבר. בדוכן הזה עוברים היום פי כמה וכמה יותר דברים, הדרישות הלוגיסטיות שלו מטורפות. זה כבר לא בייבי של אף אחד. זה עוד אחד מכאבי הראש שצריך להתמודד איתם כשמנהלים פסטיבל.
אני יודע שהרבה מההרגשה הרעה שלי היא כי העמלה נלקחת ממני על כל ספר, כולל הספרים שלא ימכרו, וכי זה הונחת עלינו בהפתעה שבועיים לפני הכנס-ואאל"ט ראיתי לפחות באורט תגובות של "אז למה לא התלוננתם קודם", דבר שהעלה את לחץ הדם שלי עוד קצת.אם העמלה באמת היתה נגבית, כמו שבוג'י(ועוד כמה) הציעו, רק על ספרים שנמכרו ההרגשה היתה הרבה יותר נעימה.
אני לא טוען שאין היגיון בטענה הזאת, ואמרתי את זה גם למנהלים. אבל אני יודע שיש עוד שיקולים, עוד דברים שהם לוקחים בחשבון. אם בסופו של דבר זאת תהיה ההחלטה שהם יקבלו, סימן שזה היה הדבר הטוב לעשות בשביל אייקון.
אני לא מסכים שזה שמנהלי אייקון החליטו על זה הופך את זה לדבר הטוב ביותר לאייקון. לא מתוך ייחוס כוונות זדוניות, אלא מתוך כך ש:א) לכל אחד יש הגדרה שונה ל"הטוב ביותר לאייקון" וב)כולנו בני אדם.
אני בהחלט מסכים שזה מה שהם חושבים שהוא הטוב ביותר לאייקון.לא אומר שאסור לי לחשוב שזו טעות.
סבבה. אבל כשאתה מגיע להביע את דעתך בפומבי, אל תשכח את מה שהם עשו בשביל אייקון ותראה להם כבוד בסיסי בלי לרמוז על מניעים זרים או על כך שהם חמדנים ומנייאקים ועושקים את העניים.
1. שקל אחד עמלה זה לא הרבה.
2. לא דיברתי על ההודעה שלך. ההתייחסות היתה לתגובות שבאו אח"כ, וגם אמרתי את זה.
3. לא לארגן כנסים לא מונע ממך להעביר ביקורת. זה כן מונע ממך להעביר ביקורת מושכלת. כזאת שמבינה את האילוצים ואת הסיבה למה עושים את מה שעושים. אני לא חושב, וכך אמרתי, שהפניה שלך נעשתה בחוסר טעם או באגרסיביות כמו דברים דומים בעבר.
4. לועד האגודה אין ולא צריכה להיות שום מילה, אבל שום מילה בניהול אייקון. הם בוחרים את המנהל ומכאן ואילך הם יכולים לבקש, להמליץ, אבל לא להחליט על שום דבר. כבר מזמן אייקון מנוהל לא בגישה של "מה טוב לאגודה" או "מה טוב למועדון" אלא "מה טוב לאייקון".
5. אחזור על דברי מסעיף 3. מותר לך להתלונן. זכותו הטבעית של אדם. אבל את אדם רציונלי - את רוצה שיקרה משהו עם התלונה שלך, נכון? הדרך הטובה והיעילה יותר היא לטפל בזה ישירות מול האדם האחראי.
6. אני אמצא את הציטוטים הרלוונטיים שיהיה לי זמן וכוח לקרוא את כל הפתילים האלה שוב.
7. עם כמה שאת חושבת שדיון ציבורי בפורום הוא טוב ומועיל, בגלל שיוצאים ממנו מחושים לכל הכיוונים, מהר מאוד נאבדת הכוונה המקורית. מהר מאוד אנשים מוצאים על מה להעלב, בטח אלה שקורעים את עצמם כדי שלאחרים יהיה פסטיבל להנות בו. דיון ציבורי היה נהדר אם אנשים היו נשארים on topic כל הזמן, וכל הערה אחרת היתה נמחקת.
8. בשתי מילים - שמחת זקנתי או בווריאציה אחרת "אז מה?". אאז"נ דוכן יד שניה קיים מאז אייקון 99 או 2000. לא ממש זוכר. פנטסיקון הראשון - ב- 2001. אז אנשים מהאגודה חשבו על הרעיון ויישמו אותו. זה כמו שאני אגיד שחסויות זה תחום של המועדון כי אנשים מהמועדון היו הראשונים שישמו אותו, כנ"ל על עיריית תל אביב או על יחצנ"ות נורמלית. אבל את לא רואה את הזעקה הזאת לקרדיט. מה שמתקיים בתוך אייקון הוא מטעם אייקון.
9. אני לא אחלום להעביר ביקורת מקצועית על עריכת חלומות באספמיה כי אני לא מבין בזה כלום. ונניח שכן הייתי מעביר ביקורת - האם היית נותנת לי את אותה התשובה שהיית נותנת לדידי למשל? אם את רואה משהו שלא מוצא חן בעיניך, לפחות נסי להבין קודם למה הוא כך, ולהציע פתרון אלטרנטיבי שעונה על הצורך הזה (אני יודע, במקרה הזה עשית את זה, אבל כמו הרבה דברים, זה נאבד אחרי 6427 הודעות).
10. הסברתי לך שהבעיה היא לא עם הזכות, אלא עם היעילות. אז זה היה ככה לפני 6 שנים. יופי. עבר. בדוכן הזה עוברים היום פי כמה וכמה יותר דברים, הדרישות הלוגיסטיות שלו מטורפות. זה כבר לא בייבי של אף אחד. זה עוד אחד מכאבי הראש שצריך להתמודד איתם כשמנהלים פסטיבל.
Reply
Reply
אבל אני יודע שיש עוד שיקולים, עוד דברים שהם לוקחים בחשבון.
אם בסופו של דבר זאת תהיה ההחלטה שהם יקבלו, סימן שזה היה הדבר הטוב לעשות בשביל אייקון.
Reply
אני בהחלט מסכים שזה מה שהם חושבים שהוא הטוב ביותר לאייקון.לא אומר שאסור לי לחשוב שזו טעות.
Reply
Reply
Leave a comment