yummy

Sep 20, 2005 00:40



השעה 18:00, והבטן מתחילה להשמיע קולות של "תאכיל אותי היום, בחיאת דינאק."

כבר כמה ימים בא לי על משהו כזה טעים כזה, אבל לא "סתם" סטייק (עם כל חיבתי הגדולה לסטייקים) - אני רוצה אוכל שמישהו ממש טרח עליו והכין אותו. אני מפנטז על פשטידת רועים, או על אוכל טריפוליטאי טוב כזה, שאפשר לטעום את ההשקעה.

אז דיברתי עם אחת, אסטרונומי שמה, והיא בשמחה הסכימה. ואז זה התחיל - לאיזו מסעדה הולכים? אמרתי מראש שאני לא רוצה סטייק או המבורגר, או מאכלים "רגילים". בא לי משהו אחר, אבל המבחר הוא כל כך גדול שלא היה לי מושג מאיפה להתחיל.

בסופו של דבר, למרות ביקורות לא ממש מחמיאות ב"אינטרנט" בחרתי מסעדה צרפתית (לפי המדריך של טיים-אאוט זה "פאסט פוד גורמה"), שה-רמי שמה. היא יושבת ברח' הרצל 10, ממש ליד רח' רוטשילד.


אני פתחתי בחתיכות רוסט-ביף עם מעט חומץ בלסמי שהיה לא רע, למרות שהחתיכות היו קצת עבות מידי. רק חלקים ממש קטנים של הרוסט-ביף היו כבר צלויים, והשאר הוגש כמו שרוסט-ביף אמור להיות מוגש - כלומר אדום ומגרה. החומץ הבלסמי הוסיף לטעם וגרם לשמחה קטנה. המנה הוגשה מצוננת, וזה אולי החסרון היחידי לטעמי... אני מעדיף את הבשר שלי חם.

המשכתי בטורטיה עם סינטה, ירקות וחרדל גרגרים, שהוגש עם רוטב סלסה. הרוטב היה טוב. הטורטיה והבשר - קצת יבשים, וחבל. בצד החיובי - הטורטיה נראה שהוכנה במקום, והיתה טעימה, ואני, בפעם המי-יודע-כמה הצטערתי מאוד שאין טאקו בל בארץ.

למנה העיקרית הזמנתי חזה עוף ברוטב שמנת וחרדל בליווי פירה. לא דרוש כישרון רב כדי להרוס חזה עוף - בשר שלא מצטיין בעסיסיות רבה מידי. החזה שקיבלתי היה עבה במידה ומלא נוזלים. רוטב השמנת היה מעודן והפך את המנה הזאת לטובה מאוד, למרות שרטבי שמנת בדר"כ לא עושים לי את זה.

נ' הזמינה פילה סינטה ברוטב פלפל, והשמיעה גרגורי הסכמה בכל ביס. יצא לי לטעום גם מהמנה הזאת, לאחר שקיבתה הקטנה של נ' התמלאה אחרי פחות מ- 100 גרם בשר.

קינחנו ב"סופלה" שוקולד. לא סופלה ולא בטיח. פונדנט שוקולד. נכון, פונדנט שוקולד טעים, אבל פונדנט נון-דה-לס.

עם כוס היין של נ', הנזק הסתכם ב- 100 שקל לראש. לא כל כך נורא.

למה אני מספר את כל זה? כי אני רוצה המלצות למסעדות טובות - כאלה שמגישות אוכל טעים שדרש קצת יותר התעסקות ומחשבה מלזרוק אותו על הגריל. דגים ופירות ים ידחו על הסף. כנ"ל אוכל יפני.

בשם ההנהלה וצוות העובדים אני מודה לכם על שיתוף הפעולה.

-----------
ראיתי קטע ישן מהסימפסונס, אחד מפרקי ליל כל הקדושים שלהם. הייתי חייב לשתף.
מתגלה שמארג' נחטפה והופרתה ע"י חייזרים. מיד לאחר האקט (קודוס יורה בקרן לייזר לעברה של מארג'), הוא מחמיא לה: have you decreased in mass?. אחרי כמה זמן מופיעים קודוס וקאנג בפתח הבית. הומר פותח את הדלת ורואה אותם (ראו תמונה של הסיטואציה) ואומר oh great, mormons!

answer wanted, reporting

Previous post Next post
Up