בנות

Sep 11, 2005 18:54



כל יום לומדים משהו חדש. כל יום מתגלות לעיניך דילמות שמציקות למין האנושי כבר עשרות, אם לא מאות שנים, ורק עכשיו אתה נחשף אליהן.

הידעתם: בגדי ים של בחורות מגיעים ביותר מ- 4 מידות!!!1 (small, medium, large, extra large)

לא רק זה, מסתבר שזה נורא משנה באיזה זווית התפר יושב, ויש יחס הפוך בין המחיר של אותו בגד ים למספר הסנטימטרים הרבועים של לייקרה בו הוא משתמש.

עוד לא החלטתי מה יותר גרוע - ללכת עם בנות לקנות נעליים או לקנות בגד ים. אהא! "מה כבר כל כך גרוע בללכת לקנות בגד ים?" אתם חושבים לעצמכם -- בוא רק נגיד שאף אחת מהלקוחות הפוטנציאליות בחנות באותו רגע לא עמדה לפני חתימה עם ויקטוריה סיקרט או ספורט אילוסטרייטד. ויש גבול כמה פעמים אפשר לשמוע את המוכרת אומרת לאחת, שהשד יודע מה נדבק לה שהיא החליטה שהיא רוצה בגד ים שני חלקים, שהחזיה הזאת פשוט מ - ד י - מ ה (!!1). ומה קורה בסוף? נכון! אותה בחורה הולכת עם לים עם בגד הים החדש שלה, אבל בנוסף עם מכנסי ספורט וחולצת T. אז מה עשינו בזה?

יחד עם זאת, קניית נעלים עם בנות היא מהחוויות היותר קשות -- לאף אחד (עם הדגש על ה- ד') לא אכפת אם יש על הסוליה תפר בצבע כחול או תכלת -- צר לי לבשר לך - לא בוהים לך בנעליים הרבה כמו שאת חושבת. והמגפיים, הו המגפיים! כבר התרעתי על המצב בעבר אבל זה לא עוזר. במו עיני ראיתי מגפים אדומים שרגל אנוש לא יכולה להכנס בהם, נעליים מכוערות עם חרוזים לבנים עליהם שנראו כמו תולעי משי קטנות ומתות, והשיא - נעליים/כפכפים מכוסים/ות בפייטים, שיכולים להיות פרופ למישהי שמשחקת את דורותי בהצגה של ה"קוסם מארץ עוץ".

החוויה הסתיימה כאשר בדרך בחזרה לאוטו, נהגת מסוימת לא ממש רצתה לתת לנו לעבור. המומה למחצה, נ' קראה "איזו אישה רעה!" ואני עניתי "אישה. אישה רעה זה redundant.".

pointless babble, reporting, complaints, thoughts

Previous post Next post
Up