Два маленьких зауваження про телерекламу:
1. Бачили рекламу «КОНТІ», ту де «Наша продукція не містить генетично-модифікованих компонентів?» Зокрема там показують автоматизовану лінію, що виробляє шоколадні пундики «Бонжур».
Як, усе ж таки, цинічно і жорстоко вони цим знищили міф про сексуальних атлетичних напівголих пацанів, які власноруч ваяють ці десерти, закочуючи очі та кусаючи губи в екстазі! :) [підмічено
rysika]
2. Звернули увагу про те, як змінився підхід до реклами лінії напоїв ЗАТ «Оболонь» під маркою «Живчик»? Якщо раніше ставка робилася на образи спорту, активного і здорового життя, то тепер вони цілеспрямовано маркетуються на дитячу аудиторію.
І то правда, скільки можна культивувати урбан-легенду про те, що ехінацея підсилює імунітет :) [підмічено мною]