Nov 15, 2014 22:05
Я доволі довго думала не реагувати взагалі, але сьогодні додалась ще одна крапка, яка стала остаточною. І, згадуючи слова Марисі Рудської - "нам пора збавити цей градус оптимізму, і почати скаржитись, але не на кухні і фейсбуці, а офіційно, почати боротись і давати цьому раду", - я хочу вас попередити.
Мова піде про прокладки Always для кд та щоденні. Купивши по одиниці тих і тих останнього разу, я виявила, що вони стали огидно ароматизовані. Привіт мікрофлорі! Але про це на основній стороні упаковок (де логотип і всі параметри намальовані/написані) не сказано жодного слова:
- на упаковці прокладок Always Ultra Normal Plus напис про ароматизованість розміщений дрібним текстом збоку упаковки;
- на упаковці щоденних прокладок Always Platinum Deo Normal, які я, уже маючи негативний досвід, передивилась сьогодні З УСІХ СТОРІН, такого напису не було взагалі, і тільки при ду-у-уже уважному пошуку згодом, знайшла це в тексті болгарською мовою.
Терпець урвався, написала про це скаргу до служби споживачів P&G (до речі, щоб знайти, куди писати, також треба добре так пошукати). Що ви думаєте? Лист мені повернувся із позначкою "не був доставлений адресату, тому що...". Тобто P&G Ukraine не просто обманює споживачів, не надаючи їм усю інформацію про товар, а їй ще й поскаржитись про це немає куди! Скопіювала перший лист, додала до нього ще одну скаргу про неможливість написати службі споживачів і надіслала ще на одну українську електронну скриньку P&G. Дякую, хоч цей лист не повернувся.
Що я хочу сказати: дівчата, стережіться прокладок Always! Або хоча б намагайтесь прочитати ГЕТЬ УСІ ТЕКСТИ ВСІМА МОВАМИ на упаковках, щоб не купити оту смердючу гидоту, якою воно зараз стало, та не додати собі жіночих проблем.
UPD: написала про порушення прав українських жінок-споживачів до віртуальної приймальні Держспоживінспекції України. Буду сподіватись, не дарма.
крапля в океані