НЕВЧАС-НА ЗАРАЗ-ЧАНКА!
Кривоосмислення й суржикосаботаж мовочасу:
Проєкт правопису 2018 - дитя компромісу: і вашим, і нашим
03 вересня 2018, 00:45 [ + Проєкт кривопису мовної ортосемантики]
Ірина Фаріон
Депутат Верховної Ради України VII скликання, член Політради ВО "Свобода
Для чого потрібно реформувати Правопис і чому
зараз_іба_СЇЙЧАС ОТЕПЕР?....б) Проблема постала не ЗАРАЗ ОТЕПЕР, а на I Міжнародному конгресі україністів 1993 року...Серед громаддя правил та прикладів не побачили ми припису щодо Юди чи, як це є зараз ТЕПЕР по-московському, ІУди??? … [чуєте юди й юдихи, нелюди й нелюдихи?] - [Все решту - правильно, необхідно й похвально!...
Хоча...]
Заразчанка-сїйчаснїца Юдиха -
Накоїла проти мови лиха:
Фаріонофренно - нестиха -
Ламає мовочас її примха!
ВЖЕ ОТЕПЕР, О ДВАНАДЦЯТІЙ - ЧИ ЛИШ ЗАРАЗ, О ПЕРШІЙ? ТЕПЕРРЕЛАТИВНІСТЬ МОВОЧАСУ!
Чому й для чого треба реформувати заразчанку-сїйчаснїцу-суржикофаріониху - таки ОТЕПЕР, в ОТЕПЕРІШНІЙ миті? - Бо ЗАРАЗ, лиш ЗА одну мить, ВЖЕ в МАЙБУТНІЙ миті - то буде геть
ЗАПІЗНО! - Бо її зросійщена зомбосемантика (=суржикосомнамбулізм зараззомбенят) не розуміє, що і минулий український час, і теперішній український час, і майбутній український час - навічно покарають її за часозлочини проти сакрального, святого мовочасу.
Час теперішній - триває ОТЕПЕР: одвічно й довічно,
І лиш ЗАРАЗ настане час майбутній:
Оце не збагнуть ніколи - лиш дурні кромішні,
Та знемовлені чи зросійщені трутні!-
Отож - зважмо ж: збагнімо вже отепер небезпеку в якій ми опинилися - якщо навіть і бідолашна Фаріониха майже россозруйнована й суржикозанапащена й каснанеспасенна щодо української часосвідомости та мовосвідомости.
Отакеньки - й непарадоксально: зараз-Фаріониха
та зараз-Порошенко - вже отепер підпільно та підступно (суржикостихійно, часонесвідомо) співпрацюють, тож вже отепер, обидвоє - нестямно знемовлюють та руйнують час і вчасність України.
Phenomenology and Time-Consciousness: Феноменологія і часосвідомість +
Temporal Consciousness +
Time and Consciousness in the Bernau Manuscripts +
A Companion to the Philosophy of Time